Jump to content

Story DLC - Wat had het moeten zijn?


PrioX

Recommended Posts

Na de release van GTA Online heeft Rockstar ons meerdere malen een Story DLC beloofd voor GTA V. Echter, we hebben er nooit iets van gezien. Velen zeggen dat de Story DLC is geschrapt vanwege het succes van GTA Online. Maar we hebben hier nooit een officiële verklaring voor gekregen. We zijn inmiddels 4 jaar verder en ik zou wel eens willen weten wat jullie wensen waren/zijn voor de Story DLC van GTA V. :) 

 

Ikzelf had een prequel wel gaaf gevonden voor alle drie de personages. Franklin toen hij nog actief was in een gang, Trevor die in Sandy Shores woont en de oorlog met The Lost start, en Michael toen hij nog actief was als fulltime bankovervaller met Lester als brein. Zoiets geeft volgens mij ook meer achtergrond info, en dat was iets wat ik ook zo leuk vond in Episodes From LC. Je kwam dingen te weten die in GTA IV misschien helemaal niet duidelijk waren. 

 

Wat zijn/waren jullie wensen?

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eerder gaan zoeken in dezelfde richting als Episodes from Liberty City; nevenpersonages die wel even in beeld komen in het originele spel maar waar je verder geen aandacht aan schenkt. Patrick McReary of zo. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat Rockstar meer met hem van plan is geweest. Patrick toevoegen als random encounter lijkt mij eerder een last-minute noodzaak te zijn geweest, gezien het wel heel expliciete einde van TBoGT.

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, PrioX zei:

Franklin toen hij nog actief was in een gang, Trevor die in Sandy Shores woont en de oorlog met The Lost start, en Michael toen hij nog actief was als fulltime bankovervaller met Lester als brein. Zoiets geeft volgens mij ook meer achtergrond info, en dat was iets wat ik ook zo leuk vond in Episodes From LC.

Ik dacht oorspronkelijk ook dat we iets in deze aard zouden krijgen, maar het is er nooit (na vier jaar mogen we toch concluderen dat het over is) meer van gekomen. Een spijtige en toch wel slechte zaak van R*'s kant.

Link to comment
Delen op andere websites

Het trieste van SP DLC vind ik nog wel dat R* nooit zijn fout heeft erkend, en nooit definitief heeft gezegd er wel nog een toekomst in te zien of niet. Aan de ene kant lijkt het me sterk dat het nog gaat komen, maar GTA V wordt wel op veel plekken nog voor de volle prijs verkocht, dus het is zeker nog een lucratief projectje. Online zal daar wel het grootste aandeel in spelen, maar toch de hoop is er ergens wel, hoe klein die dan ook mag zijn.

 

Zelf hoopte ik op een Episodes-achtig verhaal, waar in dezelfde wereld een ander persoon wordt gevolgd, die soms in contact komt met de capriolen die het criminele trio uitvoert.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad @Faenty., duidelijkheid was netjes geweest. Dan was het veel makkelijker geweest om ermee te dealen. Geen verwachtingen is altijd leuker dan wel verwachtingen die niet waar worden gemaakt, ondanks dat de uitkomst hetzelfde is.

 

Maar stiekem blijf ik hopen, en anders lekker modden. :Y 

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop gewoon zo graag is een keer weer Cops and Robbers te doen in gta. Deed dat altijd in SA-MP en MTA. Hoopte ook al een tijd op een Cops and Robbers DLC in gta Online.

 

Maar als we het toch over een DLC voor singleplayer hebben dacht ik aan een verhaal over een personage die bij de politie zit en undercover gaat. :D

Wat me ook zo gaaf lijkt, en dat is dus de reden dat ik het eigenlijk het liefst in gta Online heb, is een eigen politieauto te kunnen krijgen en pimpen zoals jij hem wil. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt echt niet meer natuurlijk, maar wat ik had gewild: meer GTA. Zo simpel is het eigenlijk. The Lost & Damned voelde bij IV voor mij toch een beetje als nieuw spel, alleen dan een wat kleinere GTA... The Ballad of Gay Tony moet ik nog steeds 's spelen, maar ik ga ervan uit dat dat een beetje hetzelfde gevoel had gegeven. Hopelijk heeft Rockstar met Red Dead Redemption 2 of een volgende GTA wel weer meer in petto... ik vrees alleen dat het bij Online 'blijft' en dat ze zich daar op richten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...