Jump to content
PrioX

Transform Races komen 17 oktober - Bekijk de trailer!


Vorige week konden wij jullie al vertellen dat er weer veel nieuwe content onderweg is naar GTA Online, waaronder Transform Races. Tijdens deze races wissel je van voertuig door pick-ups op te pakken. Het ene moment zit je in een supercar, en een paar tellen later vlieg je door de lucht in een vliegtuig. De Transform Races komen dinsdag 17 oktober naar GTA Online. Bekijk hieronder de trailer! :) 

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze zouden beter eens rustige upgrades doen;

- een vrachtwagen hout van ene kant map naar andere kant brengen zonder schande.

- zoals store hold up, ook inbreken in huizen en bedrijven om laptops, juwelen of geld te stelen. Bij buitenkomen politie (als bij store hold up dus)

- Huizen kunnen kopen zoals Michael en Franklin's huis.

- Je gekochte huizen/garages ook kunnen terug verkopen zonder verplichte aankoop ander.

 

NEEN: oorloggames volle tube. Oke racen is leuk (ik als Formule 1 en Belcar fan) maar racen op een circuit in de lucht??? GTA is lang niet goed bezig. Vrees al dat er nooit een GTA 6 zal komen !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

14 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ze zouden beter eens rustige upgrades doen;

 

NEEN: oorloggames volle tube. Oke racen is leuk (ik als Formule 1 en Belcar fan) maar racen op een circuit in de lucht??? GTA is lang niet goed bezig. Vrees al dat er nooit een GTA 6 zal komen !

Ik vind dit nou niet echt een update rondom oorlog. Deze races zien er juist leuk uit, weer iets anders dan de standaard (stunt) races de we nu al een tijdje hebben. Ik krijg hier meer een triatlon gedachte bij, en dat hadden we nog niet. :)  

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9 uur geleden, PrioX zei:

Ik vind dit nou niet echt een update rondom oorlog. Deze races zien er juist leuk uit, weer iets anders dan de standaard (stunt) races de we nu al een tijdje hebben. Ik krijg hier meer een triatlon gedachte bij, en dat hadden we nog niet. :)  

Zijn toch dezelfde races als stunt races? Zo in de lucht hangende circuit, loops, groene turbo zones, .... Ik zie geen verschil?

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Zijn toch dezelfde races als stunt races? Zo in de lucht hangende circuit, loops, groene turbo zones, .... Ik zie geen verschil?

Het zijn inderdaad stunt races. Maar zoals je in de trailer kunt zien zijn het stunt races met een twist. Je wisselt telkens van voertuig waardoor je eigenlijk meerdere races in één race hebt. Dit is iets nieuws en daar draait het om. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 13-10-2017 om 17:26, Dutchy3010 zei:

Ziet er top uit! Krijg echt wel het oude MTA gevoel hierbij!

Inderdaad, doet me direct denken aan de MTA-tijd. Vloeken en tieren bij die races waar je random een voertuig krijgt en dan moet zien te racen met een heftruck of zo :puh:

 

Ik moet de PS4 toch maar 's afstoffen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...