Jump to content

Auto weg uit garage


Leondekkers

Recommended Posts

Of "verstopt" in de MOC, even een willekeurig ander voertuig er in rijden, wellicht krijg je een melding dat er al een voertuig in staat, Terwijl je net hebt gekeken en er niets in staat.

Toch er in rijden en wellicht is de vermiste auto daarna terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 14-10-2017 om 07:32, Tommie59 zei:

Allereerst welkom op het forum, Leo! 

 

Heb je al bij de verzekering gekeken? Hier kan je al je kapotte auto's ophalen. Je kan ze vinden in de contactlijst op je telefoon onder Mors Mutual Insurance.

Heb ik gekeken maar staat hij niet heb al een keer eerder gehad maar was toen opeens weer terug in mijn garage

 

Op 14-10-2017 om 08:40, Sandertju zei:

Of "verstopt" in de MOC, even een willekeurig ander voertuig er in rijden, wellicht krijg je een melding dat er al een voertuig in staat, Terwijl je net hebt gekeken en er niets in staat.

Toch er in rijden en wellicht is de vermiste auto daarna terug.

Nee heb het al best lang en heb sindsdien al met meerdere auto's gereden

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien voor de hand liggend. Maar heb je ook in je andere garages gekeken of de auto daar niet in staat? Ik kan online ook nergens een direct antwoord vinden op dit probleem.

 

Je kan een ticket aanmaken op de support website van Rockstar. Zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen. Dat kan via deze pagina. Hierop staat hoe en rechtsonder kan je er een ticket aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...