Jump to content

14 jaar GTAGames.nl - Snapmatic Battle - Win een Shark Cash Card!


PrioX

Recommended Posts

medium.gtagamessnapmaticbattlerdr.jpg.35

 

Thema: Red Dead Redemption


Het is feest! GTAGames.nl bestaat 22 oktober veertien jaar en dat vieren we met een GTA V en Online Snapmatic Battle. Red Dead Redemption 2 komt langzaam dichterbij. Kort geleden hebben we mogen genieten van een prachtige trailer die ons al een inkijkje heeft gegeven in de wereld van RDR2. Het thema van deze wedstrijd zal daarom ook om deze aankomende Rockstar-titel draaien. Dus denk jij het in je te hebben om een creatieve foto te nemen doe dan vooral mee! :Y

 

Inzenden kan tot zondag 29 oktober, 15:00 uur. Daarna zal de organisatie de inzendingen beoordelen en een winnaar selecteren. De winnaar krijgt 20 forum-XP een $1.250.000 Shark Cash Card als cadeau. Via deze manier kan je dus nog snel wat geld binnenhalen voor de GTA Online feestdagen die ook bijna voor de deur staan. Aanmelden hoeft niet. Als je in dit topic één Snapmatic post doe je automatisch mee (via PB mag ook). Het is wel verplicht om je Social Club profiel te linken zodat we kunnen controleren of de foto daadwerkelijk van jou is (zorg dus ook dat je profiel openbaar te bezichtigen is). Gebruik maken van de Rockstar Editor is toegestaan. Echter, het gebruiken van modificaties niet. 

 

Succes en veel plezier! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik zelf aftrappen met mijn inzending. :) En voor de transparantie; door mijn inzending zit ik niet meer in de stemjury. 

 

BZ__aVeLWkeYzeX3dHjijg_0_0.jpg.9710358d67c6ab72c390d1834b1330c7.jpg

 

Om een of andere reden kon ik mijn profiel niet openbaar zetten. Maar even een screenshot ter bewijs dat ik ben ingelogd op mijn account en dat de foto op mijn profiel staat:

 

bewijssnapmatic.thumb.png.27d78f8388e0200c809712d1ef031209.png

Link to comment
Delen op andere websites

De contest is met één week verlengd om iedereen nog een extra kans te geven om een Snapmatic in te sturen. De nieuwe deadline is 29 oktober om 15:00 uur. 

 

Vergeet niet dat je kans maakt op een GTA Online Shark Cash Card t.w.v. $1.250.000. Grijp je kans om wat extra centjes binnen te harken! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • 2 weken later...
Op 13-8-2018 om 12:40, Danger_dog_guy_7 zei:

@PrioX @Nyltje hebben jullie er problemen mee als ik jullie foto gebruik voor een klein projectje waar ik mee bezig ben?

             

Ik vind 't prima, alleen als het openbaar wordt graag iets van @Nyltje erbij oid. En ik ben ook wel benieuwd wat je er van maakt, dus stuur het zeker even op als je klaar bent! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 22-8-2018 om 12:36, Danger_dog_guy_7 zei:

Hey boys, ben even aan het klooien geweest om te kijken hoe ik de foto's kan gebruiken, maar ben uiteindelijk toch een andere weg in geslagen. In ieder geval wel bedankt dat ik ze mocht gebruiken! :)

'k Ben toch wel benieuwd hoe dat projectje eruit is gekomen. :puh: Als je het wilt delen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 28-8-2018 om 19:41, Nyltje zei:

'k Ben toch wel benieuwd hoe dat projectje eruit is gekomen. :puh: Als je het wilt delen natuurlijk.

Ben er nog mee bezig maar verwacht dat het volgende week klaar zal zijn. Zal het uiteraard ff delen natuurlijk ;)

 

Edit: hij is af en hij staat in het The Criminal Legends subforum onder meetings @PrioX @Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...