Jump to content

.-=[ TEAM ]=-. ModderFaKAAS !!!! (XBOX Crew)


Sandertju

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandertju

    22

  • MB72NL

    7

  • PrioX

    1

  • TheDarkLegendNL

    1

Op 21-10-2017 om 11:42, Sandertju zei:

Er komt een nieuwe controller voor de Xdoos, een muis + een iets met veel knoppen.

Zou dit meerwaarde hebben voor GTA of is het alleen "leuk voor Call of Duty" soorten games?

Zou jij zoiets kopen?

Ik zelf denk het niet, ik heb mij laten vertellen dat zelfs de elite controller geen voordeel heeft voor GTA.

2001691393.jpeg

Bron: https://tweakers.net/nieuws/130999/hori-introduceert-officieel-gelicentieerd-muis-en-toetsenbord-voor-xbox-one.html

 

 

Ziet er leuk uit maar wat zou of is de meer waarde

Link to comment
Delen op andere websites

Man-man-man wat is die party chat hopeloos op dit moment en het joinen van matties. ik speel graag samen met matties van de crew maar dit is amper mogelijk door alle ingame en party disconnects. ben ik de enige die hier last van heeft en mijn provider moet schoppen of moeten we MS of Rockstar schoppen?   samen spelen is amper mogelijk R%^$!%&#*!!!

 

Probeer ik weer een andere vriend te joinen, excist the game niet meer en dat soort grapjes de hele avond door en dan al een hele week.

Nog even en ik ga ik maar weer mensergerjenieten, mijn vrouw vervelen ofzo want Skype kan ook op de xbox ipv partychat maar om dat uit te leggen aan xbox mensen sla ik over. Het is uiterst lastig om zo in TEAM verband te spelen. Na 5 avonden willekeurige randoms slopen zou ik het leuk vinden om mijn matties weer eens te helpen maar ik kom er gewoon niet bij &%R!%!^%!!!!   nog ff en ik scoor een Atari, C=64 of uit pure ellende een Sony. Daar heb ik nog een discman van die het nog doet.

 

Tijdens het schrijven van een bericht aan vriend wordt ik gekickt omdat te lang inactief. Het opnieuw laden naar een ojuiste sessie duurt langer want ik wil terug naar de sessie naar mijn matties duurt nog langer.

 

 

ondertussen nog aan het laden en waarschijnlijk niet de gewenste sessie want een loading session error. ik wordt hier wel even GTA moe van. Terug offline..  ARRrRARRrrgghhh!!!! terug laden naar online maar waar kom ik dan weer terecht???? beter maar films kijken ofzo want dit frustreert mij te veel en kan ondertussen niets voor de crew doen, al dagen niet....

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de crew steeds groter en gezelliger wordt is het, naar mijn idee, nodig om toch wat regels te bedenken.  Niet omdat we veel FOEI willen roepen en willen straffen maar juist om actieve leden te belonen en minder actieve iets minder en inactieve leden of crew-swappers op de reservebank te zetten al dan niet te verwijderen na een bepaalde tijd.

 

Ook om scheve gezichten te voorkomen want ik ben zelf wel eens te snel met toelaten en kicken. Dit is ook omdat ik alles alleen doe. Het zou prettig zijn als hier verandering zou komen. Ik wil [TEAM] graag groter en sterker willen maken maar ik wil dit niet alleen.

Ik doe dit voor mijn lol, maar vind het gezelliger om het samen te doen.

 

Ik denk dat er verschillende lagen van toelating regels kunnen komen omdat niet iedereen iedere dag speelt en ook wel eens iets anders met de xbox doet of misschien wel iets anders met z’n leven doet.

 

Ik wil niet dat [TEAM] een crew is wat alleen maar uit wat letters bestaat, waar niemand elkaar kent of helpt en elkaar net zoals elk ander kapot stuk sloopt.

Ik wil dat [TEAM] respect betekent maar ook bekend staat als een crew waar je niet mee moet fukken want als het er op aan komt dan ModderFaKAAS !!!!

 

Bij Socialclub krijg je een rang score en een club score dmv wat je voor en samen met de crew doet.

 

Nu zijn er ook een aantal rank’s:

 

LEADER

The Crew founder and head honcho. Their power is absolute.

PERMISSIONS:

  • Kick members

  • Invite new members

  • Promote members

  • Demote members

  • Manage role permissions

  • Publish multiple emblems

  • Write on wall

  • Delete emblems and wall posts

  • Edit settings

  • View settings page

  • Post in-game messages

  • Update status

-----------------------------------------------------

COMMISSIONERS

The Crew’s most trusted members. They have the power to manage all aspects of the Crew on behalf of the Leader, including the ability to promote members internally and invite new members.

PERMISSIONS:

  • Kick members

  • Invite new members

  • Promote members

  • Demote members

  • Publish multiple emblems

  • Write on wall

  • Delete emblems and wall posts

  • Edit settings

  • View settings page

  • Post in-game messages

  • Update status

-----------------------------------------------------

 

LIEUTENANTS

Made members with specific privileges to keep the Crew in check.

PERMISSIONS:

  • Invite new members

  • Demote members

  • Publish multiple emblems

  • Write on wall

  • Delete emblems and wall posts

  • View settings page

-----------------------------------------------------

 

REPRESENTATIVES

Members who have proven their commitment to the Crew and are awarded basic permissions to aid recruitment efforts.

PERMISSIONS:

  • Invite new members

  • Publish multiple emblems

  • Write on wall

-----------------------------------------------------

 

MUSCLE

The rank-and-file mob of Crew members. They may not have nor want any administrative power, but they're often the heart and soul of what makes your Crew fearsome.

PERMISSIONS:

  • Write on wall

 

Op dit moment is er 1 Lieder en dat is die clown met z’n piama en badslippers.

Die wil nog hoger op maar moet eerst RutteIII afwachten.

 

De rest kunnen we indelen zoals we willen.

Zo ook het logo en de crew kleuren etc.

 

We hebben een Whatsapp groep, een Facebook pagina en dit forum.

Dit zijn op dit moment nog nieuwe en los verspreide topics.

Ik zou graag een [TEAM] crew topic zien met daaronder subtopics zoals je op dit forum bij andere crews kunt bekijken. Hier wordt aan gewerkt en doe ik hard mijn best voor.

Het voordeel ten opzichte van whatsapp en FB zijn dat meestal losse/snelle berichten.

In een forum kan mijn inziens beter gediscussieerd, afspraken gemaakt worden zoals car-meetings, irl meetings, crew foto’s en noem maar op dus kom op met ideeën.

Zo zou ik graag zien dat er een closed topic komt voor crew leaders en crew toppers waar niet iedereen bij kan. Dit ook om members te stimuleren actief te zijn.

 

Tot zover even mijn relaas. Ik hoop op veel feedback en tips / ideeën van jullie.

Ik verneem graag hoe jullie het zouden willen zien.


 

Bewerkt: door Sandertju
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben een "TEAM" uitje gedaan.

Met z'n allen en een random in de bus on tour in een public sessie... Ik heb me rot gelachen.

Onderweg een store overvallen want pisswasser op.

Op naar het volgende "TEAM" bedrijfs feestje.

Wat wordt ons volgende feestje? Zeevissen? vliegen? weer met de bus naar wat? naar de kermis op de pier?

WhatsApp Image 2017-11-06 at 00.15.23.jpeg

WhatsApp Image 2017-11-06 at 00.16.04.jpeg

WhatsApp Image 2017-11-06 at 00.16.42.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, Sandertju zei:

15 TEAM crew members in 1 sessie...   watttafaaaaaak ModderFaKAAS !!!!

 

 

20171111_235805 (Small).jpg

Zo fucking vet we zijn gewoon met 15+ mensen van team online geweest gister, was n super leuke game avond met al m'n matties van team,, keep it up mannen. Volgende keer teamuitje met de bus naar de film!!!! Of misschien toch na de vrouwen van lichte zeden.....

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Kemp78 zei:

Zo fucking vet we zijn gewoon met 15+ mensen van team online geweest gister, was n super leuke game avond met al m'n matties van team,, keep it up mannen. Volgende keer teamuitje met de bus naar de film!!!! Of misschien toch na de vrouwen van lichte zeden.....

Was zeker gezellig     en  dat teak uitje komt  wel goed denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...