Jump to content

[XBO] GTA Online: Halloween meeting


PrioX

Recommended Posts

59e9e133f18b3_Halloweenmeeting.thumb.png.6e63eb35d1277f0ce9e5e6b31899266f.png

 

31 oktober is het weer Halloween. Een populair feest in Amerika. Maar wij als Nederlanders hoeven niet achter te blijven. Op vrijdag 27 oktober ben ik van plan een GTAForum Halloween meeting te organiseren samen met de leden die hier interesse voor hebben. Als we onze bronnen mogen geloven zal er die dag een nieuwe Adversary Mode beschikbaar worden die we dan mogelijk kunnen uittesten. Wie doet er mee en heeft er ideeën!? :)

 

Datum: 27 oktober

Tijd: 19:00 uur

Platform: Xbox One

Stream: Jep! (link volgt later)

 

Als je aanwezig bent drop dan even je Xbox Live gamertag. 

 

Leden van onze GTAForum Social Club crew die geregeld aanwezig zijn bij dit soort meetings of ze zelf organiseren maken kans op promotie binnen de crew. 8) 

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, Sandertju zei:

VET!!!   mogen andere crews ook daar bij zijn of worden we da stuk gemaakt want andere letters achter onze naam?

Ja hoor, iedereen mag meedoen ongeacht in welke crew/clan je zit. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, Sandertju zei:

wij doen mee.

 

Leuk! Kunnen jullie je gamertag in het topic posten, dan stuur ik jullie tegen die tijd een uitnodiging voor de game? :) Als iemand ideeën voor de meeting heeft dan hoor ik het graag. 

 

Ik heb alleen het probleem dat ik geen headset (meer) heb. Maar ik zal er nog eentje proberen te regelen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...