Jump to content

Achieachmed

Recommended Posts

Ik ben verbannen op gta 5 online voor ps3 kan je een ps4 halen en dan daarop inloggen en dan gta online spelen of ben je dan nog steeds verbannen als je nog steeds verbannen blijft zou ik willen weten of je dan een ander account kan maken en dan wel kan spelen 

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, met je huidige account kan je geen gta meer spelen. Ja, je kan een nieuw account aanmaken en daarop spelen. Maar mag ik vragen waarom je verbannen bent? Als je vindt dat het niet eerlijk was kan je natuurlijk altijd rockstar support contacteren.

Link to comment
Delen op andere websites

8 minuten geleden, Tommie59 zei:

Als je ze verbannen bannen ze je altijd op je PSN, Live of Social Club account. Anders zou je een ban wel heel makkelijk kunnen omzeilen.

Ik speelde voorheen op de PS3, XBOX360 en tegenwoordig alleen op de PS4, stel dat er dan een BAN komt, is dat dan op social club niveau? Dus direct overal? (niet dat ik dit verwacht maar ter informatie)

Link to comment
Delen op andere websites

15 minuten geleden, TryX zei:

Ik speelde voorheen op de PS3, XBOX360 en tegenwoordig alleen op de PS4, stel dat er dan een BAN komt, is dat dan op social club niveau? Dus direct overal? (niet dat ik dit verwacht maar ter informatie)

Ik zou zeggen van niet, maar dat weet ik niet zeker. 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Achieachmed zei:

Moet ik dan weer een nieuwe email gebruiken voor dat nieuwe account

Of kan ik gewoon mijn huidige email gebruiken van mijn verbannen account

Je kan maar een keer een e-mail adres gebruiken voor een account, dus als je een nieuw account aanmaakt op je console en Rockstar Games Social Club dan moet je wel een nieuwe e-mail adres gebruiken. Maar het duurt maar een paar paar kleine minuten om een Gmail en Outlook account te maken. Dus een groot probleem is het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

ik ben onterecht zonder enkele reden verbannen uit GTA 5 online door een andere speler die mij aangaf als een cheater en een nep speler 

er stond namelijk dat ik een een nep speler was en een cheater terwijl ik de game normaal speel met me vrienden maar nu kan ik het niet meer spelen met mijn vrienden 

ik ben niet zo goed in het spel omdat ik een beperking heb en niet zo snel reageer in schieten maar ik doe me best dat mijn account is verbannen zonder enkele reden uit Gta 5 dat vind ik niet leuk😰😭

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...