Jump to content

HELP AUB probleem met installeren .cab


ton351

Recommended Posts

Hoi,

 

Gisteren nieuwe computer/PC  gekocht, met als een van de vereisten daaraan, dat hij zonder problemen spellen als GTA5 en Project Cars2 zou moeten kunnen draaien.

Ik koop GTA5 als origineel gesealed spel in de game winkel, begin met installeren van de eerste DVD, krijg ik na enige minuten de volgende melding :  C:\programfiles\rockstargames\grand theft autov\x64c.rpf doesn't match the file in the setup's cab file

Ik heb op het internet gezocht wat deze melding betekend en hoe ik daar iets aan kan doen. Hier kom ik niet echt verder mee. Nu ben ik zelf geen computer wonder.

In de PC zit ook een andere harde schijf D. Als ik het spel daar wil installeren krijg ik dezelfde melding.

Mijn nieuwe PC heeft vele malen de benodigde 65 GB ruimte op beide schijven, Videokaart, alles is verder ruim voldoende aan capaciteit. Hier heeft het denk ik ook niet echt mee te maken.

Heeft iemand aub het verlossende woord.

 

Dank,

Ton

 

Bewerkt: door ton351
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een Social Club account te maken en daarop de bijgeleverde code uit jouw GTA hoesje te activeren, en GTA5 daarna via Social Club te downloaden. Na wat research blijkt dat de error die je krijgt een error is met het medium waarvan de Setup wordt gedraaid, in jouw geval de CD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...