Jump to content

Telefoonspam


Wollongong

Recommended Posts

Elke keer dat ik speel krijg ik minstens drie keer een telefoontje van Ron en Agent 14 die me iets proberen te verkopen. Hoe vaak ik het ze ook vertel dat ik geen geld heb voor hun prachtige aanbod, ze blijven me stalken. Is er een of ander belmenietregister dat ik kan gebruiken? (Oftewel: kan ik ergens instellen dat ik die telefoontjes over de hangaar en bunker niet meer wil)?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Er is hier in de topic "Het irritatie topic" ook enorm veel klachten over. Lester die je om de 1 seconde opbelt, Agent 14, Ron, Lamar, .... vooral Lester is het ergste !!!! Helaas doet Rockstar er na wel een miljoen klachten van spelers waar Rockstar rijk mee is geworden, er NIETS aan :( ze doen gewoon hun zin.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je er dan aan als mensen klagen als je de klacht nooit opstuurt :) dat is echt absurd dan :) klagen en zagen over onozele updates maar ze mogen niet worden vermeld? Ik denk niet dat Rockstar deze Nederlandse forum bekijkt. Hoe kunnen ze dan hun updates naar wens doen van de klanten als ze niet eens weten wat de klanten willen en wat ze niet willen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is dat nergens uit te zetten die spamcalls. Tot je een bunker en hangar hebt gekocht, blijven Agent 14 en Ron je bellen.

 

Echter belt LJT mij nooit want ik heb geen MC, laat staan MC business.

Logica van R* is twisted.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-11-2017 om 21:23, coolguynl zei:

GTA-funplayer die klachten van hier gaan niet naar rockstar. en geloof me geen enkele speler klaagt meteen bij rockstar

Het lijkt me toch dat er een afdeling is bij Rockstar die over social media gaat. Die houdt in de gaten wat de community wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, SilverRST zei:

Helaas is dat nergens uit te zetten die spamcalls. Tot je een bunker en hangar hebt gekocht, blijven Agent 14 en Ron je bellen.

 

Echter belt LJT mij nooit want ik heb geen MC, laat staan MC business.

Logica van R* is twisted.

Dit lijkt me dan heel sterk op pushing verkoop !!!Zolang je geen bunker en hangar koopt vallen ze je lastig? Dus KOPEN! ???

Wat ook: ik heb ook geen MC, ik rij constant helemaal solo, nooit zonder andere mensen en doe niet mee aan die mc bussiness of andere bussiness. Zelfs geen VIP of appartement. Want ik krijg zelfs foon van Lester als ik enkel een garage heb :(

Link to comment
Delen op andere websites

 

1 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Dit lijkt me dan heel sterk op pushing verkoop !!!Zolang je geen bunker en hangar koopt vallen ze je lastig? Dus KOPEN! ???

Wat ook: ik heb ook geen MC, ik rij constant helemaal solo, nooit zonder andere mensen en doe niet mee aan die mc bussiness of andere bussiness. Zelfs geen VIP of appartement. Want ik krijg zelfs foon van Lester als ik enkel een garage heb :(

Nja, ik vind de bunker en hangar wel leuk dus geen probleem. Maar MC wil ik nimmer kopen. Bunker omdat ik wapens wil upgraden en weaponized voertuigen wil.

En hangar omdat ik sommige nieuwe vliegtuigen en helikopters wil.

 

37 minuten geleden, Tommie59 zei:

Ze blijven je ook bellen als je een bunker of hangar hebt gekocht.

Oke, dat is vreemd want nadat ik een bunker en hangar heb gekocht, hebben ze mij nooit meer gebeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...