Jump to content

Een noob in SF


Wollongong

Recommended Posts

02-01-2018


Er is veel gebeurd, de afgelopen maand. Hoe vaak heb ik de wereld wel niet gered? Het is alsof ik in die film met Bill Murray zit. Ondertussen groeit mijn imperium. Een bunker, paar businesses. Maar zakendoen blijft moeilijk. Eén meevaller: terwijl ik zat te twijfelen over de MOC (kopen of niet) was hij zo maar ineens 50% in de Sale :)

Dat maakt de business case een stuk vriendelijker.


Ondertussen blijf ik twijfelen over mijn Assistant. Bij elke sale, elke keer opnieuw merkt ze op dat die op de balans voor volgend kwartaal komt. En dan zegt ze dat ze een MBA heeft... maar het verschil tussen de Balance Sheet en de P&L kent ze niet, en het attributieprincipe van opbrengsten kennelijk ook niet. Wat een doos. Was ze maar blond... soms zou ik willen dat ik die vent van die radio reclame ben, je weet wel, die vent die Casting Couch Trainingen geeft. Geen idee wat het precies is, maar ik zou toch best goed moeten kunnen zijn in het geven van sollicitatiecursussen en presentatietrainingen voor een stel redneck chicks die het hier wel even komen maken in de filmwereld.

 

Link to comment
Delen op andere websites

04-01-2017

 

Ik heb hulp nodig. Professionele hulp. Medische hulp? Psychische hulp? Een healer? Ik weet het niet, maar hulp is nodig. Het gaat niet goed met me. Al een paar dagen niet. Ik heb last van... absences...blackouts? Het ene moment race ik in mijn auto door de stad, het andere moment...zwart. Soms lijkt het zelfs alsof ik minuten, zelfs urenlang, boven de stad zweef, terwijl een wolkje voorbij zweeft.

 

Wat is dit? Een bijna-dood-ervaring? Hallucinaties? Maar ik ben al jaren clean, waarom zou ik nú dan ineens weer gaan hallucineren? Wat moet ik doen...? Ga ik dood? Droom ik dit?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...