Jump to content
PrioX

The almighty returns! De FH-1 Hunter is nu beschikbaar in GTA Online!


medium.gtaonline_hunter.png.24b503f2d270

 

We hebben er wat langer op moeten wachten. Maar vanaf vandaag is de Hunter beschikbaar in GTA Online. Kort na de release van GTA V kwam men erachter dat de Hunter in het spel had gezeten na het zien van een reclame op de in-game televisie. De Hunter was al eventjes speelbaar tijdens Smuggler's Run missies die je als CEO kunt starten. Maar vanaf vandaag maakt hij zijn grote comeback en kan iedereen deze badboy kopen voor $3.100.000 of $4.123.000 (trade prijs) bij Warstock Cache and Carry. :sigaar: 

 

Dit is overigens het laatste nieuwe voertuig uit de Smuggler's Run update. We kunnen binnenkort dus weer iets nieuws verwachten. 

 

Er zijn natuurlijk ook weer bonussen en kortingen beschikbaar. Zo zijn er ook 16 nieuwe Transform Races waarvoor je dubbel RP en GTA$ kunt verdienen. De volledige lijst is hier te bekijken. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Klopt, maar ook uit eigen ervaring vind ik de Hydra fijner. Ook de functie dat je stil kan hangen en recht omhoog kan
opstijgen is erg gemakkelijk.
Onderlinge gevechten met vrienden (Hydra versus Lazer) bood ons de uitkomst dat de Lazer steeds verloor. Maar er zijn teveel omstandigheden om uit te sluiten welk toestel nou echt beter is.

Mocht de Lazer echt "te koop" zijn in GTA V zal de prijs weer torenhoog liggen, wanneer de Hydra nu uitgekomen zou zijn zou de prijs ongetwijfeld ook veel hoger liggen dan de 3 miljoen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Precies, jij vind de Hydra fijner en bent al of je kunt trotse Hydra eigenaar zijn en ik vind de Lazer fijner en zal dan ook een trotse eigenaar worden.

Problem solved:D

 

En welke nou beter is is een oneindige chat en moet ieder voor zichzelf beslissen welke hij/zij wil.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎21‎/‎11‎/‎2017 om 18:21, Sandertju zei:

Het schijnt dat oorlog goed voor de handel is. Sinds GTA5 / Rockstar overgenomen door wie ook alweer? is alles veel duurder geworden.

Het zal geen The sims spel, farming simulator of Rollercoaster Tycoon gaan worden. Soms lijkt het wel een Call Of Duty met die gasten die ongelofelijk goed kunnen snipen, rollen en zich zelf dan snel opblazen, ghostmode doen, Hydra attacks en pussymodus. Gelukkig zijn de upgrades nog gratis als je een beetje kunt glitchen zo nu en dan en dus geen sharkcards hoeft te kopen om een nieuwe heli te kopen van bijna 6 miljoen met alle upgrades.

Wat betreft de jeugd en radicale gedachten komen naar mijn idee niet van dit soort games maar van socialmedia, indoctrinatie, nepnieuws, geloof. geld, olie en de rest van die hele discussie.

 

Het leuke aan GTA is dat het zo veelzijdig is er er nog immer nieuwe elementen aan worden toegevoegd.

 

Er schijnt een update te komen waar je dure huizen met garages aan te komen dus die wens lijkt uit te gaan komen.

 

Even on-topic korte conclusie van de FH-1 na een kwartiertje spelen met een volledig upgraded exemplaar.

Mijn eerste indruk is dat deze ook tegen valt. Deze is niet zo wendbaar, voelt vrij zwaar. Schiet wel lekker maar ik denk dat als je een Hydra of P45, explosive bullits als tegenstander hebt je snel beneden bent. Vanavond nog maar eens verder gaan met andere spelers irriteren met dit ding.

 

Waar ergens staat dat van die nieuwe update voor huizen en garages? Bron?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"new properties coming on the market via Maze Bank Foreclosures " zal dus geen gewone 10 car garage zijn als die je nu hebt. Maar weer zo een garage zoals die 4 of 5 buildings met 60 car :( . Ik bedoel echt eens een villa ofzo zoals Michael heeft. Er staan er wel honderden! Gewoon ongebruikt. Als je zo een Maze gebouw hebt, krijg je weer massaal telefoon om opdrachten te doen die je niet wil ! Zoals Lester om de 5 milliseconde :( En die telefoon uitschakelen zit er nooit in als update vrees ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

20 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

"new properties coming on the market via Maze Bank Foreclosures " zal dus geen gewone 10 car garage zijn als die je nu hebt. Maar weer zo een garage zoals die 4 of 5 buildings met 60 car :( . Ik bedoel echt eens een villa ofzo zoals Michael heeft. Er staan er wel honderden! Gewoon ongebruikt. Als je zo een Maze gebouw hebt, krijg je weer massaal telefoon om opdrachten te doen die je niet wil ! Zoals Lester om de 5 milliseconde :( En die telefoon uitschakelen zit er nooit in als update vrees ik.

Inderdaad, ben die 60 cars buildings een beetje zat en zou eens tijd worden om die ongebruikte villa's eens te unlocken.

En bovendien mag R* echt wel de functie toevoegen om al die irritante telefoonspams voorgoed te stoppen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...