Jump to content
PrioX

The almighty returns! De FH-1 Hunter is nu beschikbaar in GTA Online!


medium.gtaonline_hunter.png.24b503f2d270

 

We hebben er wat langer op moeten wachten. Maar vanaf vandaag is de Hunter beschikbaar in GTA Online. Kort na de release van GTA V kwam men erachter dat de Hunter in het spel had gezeten na het zien van een reclame op de in-game televisie. De Hunter was al eventjes speelbaar tijdens Smuggler's Run missies die je als CEO kunt starten. Maar vanaf vandaag maakt hij zijn grote comeback en kan iedereen deze badboy kopen voor $3.100.000 of $4.123.000 (trade prijs) bij Warstock Cache and Carry. :sigaar: 

 

Dit is overigens het laatste nieuwe voertuig uit de Smuggler's Run update. We kunnen binnenkort dus weer iets nieuws verwachten. 

 

Er zijn natuurlijk ook weer bonussen en kortingen beschikbaar. Zo zijn er ook 16 nieuwe Transform Races waarvoor je dubbel RP en GTA$ kunt verdienen. De volledige lijst is hier te bekijken. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is een leuke helikopter voor missies maar ik ga zelf de helikopter niet kopen. Ik vind wel dat het nogal lang heeft geduurd. Er zijn fans die al zo lang wachten voor de Hunter en dan laat Rockstar ze nog langer wachten met het beschikbaar maken. :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er schijnt binnenkort een voertuig 'unlocked' te worden om het kunnen kopen. Het zit al vandaag dag 1 in het spel en waarom R* het zo heeft bedacht

is onbekend. Maar de laatste voertuig is dus de P-996 Lazer jet. Maar waarschijnlijk wel 2x zo duur als de Hydra.

 

En wat de Hunter betreft, op zich goede heli maar het is geen wereldwonder.

De Hunter is overigens een 'medium' spot in de hangar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

41 minuten geleden, SilverRST zei:

Er schijnt binnenkort een voertuig 'unlocked' te worden om het kunnen kopen. Het zit al vandaag dag 1 in het spel en waarom R* het zo heeft bedacht

is onbekend. Maar de laatste voertuig is dus de P-996 Lazer jet. Maar waarschijnlijk wel 2x zo duur als de Hydra.

 

En wat de Hunter betreft, op zich goede heli maar het is geen wereldwonder.

De Hunter is overigens een 'medium' spot in de hangar.

Die kan je al simpel stelen op de basis..?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zojuist, TryX zei:

dan nog met extra mods zou die niet beter zijn dan de hydra.

Wie zei wat over mods? Ik zei in ieder geval niets over mods, alleen dat je een trotse Lazer eigenaar kunt zijn zoals je een trotse Hydra eigenaar kunt zijn.

Dat argument zou je ook hebben als de Lazer wel te koop was en de Hydra niet en dat je makkelijker kunt zeggen dat je beter de Hydra kunt

jatten ipv kopen. Nee, daar kan ik niet mee eens zijn want het zijn twee jets die van elkaar verschillen en het kan dus juist zijn dat de ene de Lazer

mooier en fijner vind en er goed mee overweg kan en de ander heeft het liefst de Hydra.

Lazer kopen en deze in je hangar hebben heeft dus meer voordelen dan een jatten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

23 uur geleden, coolguynl zei:

ach ik vind het soms wel wat hebben maarja ik ben ook al 32 hahahahha.  alleen vind ik het jammer dat alle nieuwe voertuigen allemaal zo  duur zijn.  ik ben nu aan het sparen voor hangar en dan voor een mooi vliegtuig.  de eerste helikopter die in me hangar zou komen is toch mijn buzzerd attack helicopter

11 jaar jonger dan ik dus :D !!!! Momenteel heb ik 35miljoen puur enkel door 2 dingen : Simeon wanted autodeal en sightseer. Heb nauwelijks 1 kogel gelost op al die jaren GTA :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, SilverRST zei:

Wie zei wat over mods? Ik zei in ieder geval niets over mods, alleen dat je een trotse Lazer eigenaar kunt zijn zoals je een trotse Hydra eigenaar kunt zijn.

Dat argument zou je ook hebben als de Lazer wel te koop was en de Hydra niet en dat je makkelijker kunt zeggen dat je beter de Hydra kunt

jatten ipv kopen. Nee, daar kan ik niet mee eens zijn want het zijn twee jets die van elkaar verschillen en het kan dus juist zijn dat de ene de Lazer

mooier en fijner vind en er goed mee overweg kan en de ander heeft het liefst de Hydra.

Lazer kopen en deze in je hangar hebben heeft dus meer voordelen dan een jatten.

Want een 6,5 miljoen straaljager in bezit hebben met als enige customization optie de kleur aanpassen is zeker wel beter dan een straaljager van 3 miljoen bezitten die niet ergens voor niks te halen valt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

22 minuten geleden, Zoetjeee0223 zei:

Kan dit ook op xbox 360?

 

Welkom op het forum! :) Helaas is Rockstar al een tijd geleden gestopt met het ondersteunen van de Xbox 360 en PS3 versies van GTA Online. Dus nee, het is niet mogelijk om de Hunter op de Xbox 360 te kopen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 uur geleden, SilverRST zei:

Wie zei wat over mods? Ik zei in ieder geval niets over mods, alleen dat je een trotse Lazer eigenaar kunt zijn zoals je een trotse Hydra eigenaar kunt zijn.

Dat argument zou je ook hebben als de Lazer wel te koop was en de Hydra niet en dat je makkelijker kunt zeggen dat je beter de Hydra kunt

jatten ipv kopen. Nee, daar kan ik niet mee eens zijn want het zijn twee jets die van elkaar verschillen en het kan dus juist zijn dat de ene de Lazer

mooier en fijner vind en er goed mee overweg kan en de ander heeft het liefst de Hydra.

Lazer kopen en deze in je hangar hebben heeft dus meer voordelen dan een jatten.


Ik zei wat over Mods :-) (reactie was eigenlijk voor op Sandertju, typte het bericht op mijn mobiel)


Oftewel modificatie van het toestel, kwa productiviteit is de Hydra simpelweg beter dan de Lazer. (zie ook diverse youtube video's hierover)
Ja, het is leuk als je hem kan kopen en kan aanpassen naar wens, maar zelfs dan (en dat bedoelde ik) zie ik niet in waarom de Lazer beter zou zijn dan de Hydra.

En nee, ik gebruik de hydra weinig, en de Lazer vind ik een fijn toestel. Maar ik vind de Hydra gemakkelijker in omgang.
Vaak zie je ook wanneer je met een Hydra tegen een Lazer vecht, je in het voordeel bent.

 

Maar back to subject, uit oogpunt van kwestie van smaak, is het leuk dat je eigenaar ervan zou kunnen worden.

 

En wat Dangerdog zegt eigenlijk! :-)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, TryX zei:


Ik zei wat over Mods :-) (reactie was eigenlijk voor op Sandertju, typte het bericht op mijn mobiel)


Oftewel modificatie van het toestel, kwa productiviteit is de Hydra simpelweg beter dan de Lazer. (zie ook diverse youtube video's hierover)
Ja, het is leuk als je hem kan kopen en kan aanpassen naar wens, maar zelfs dan (en dat bedoelde ik) zie ik niet in waarom de Lazer beter zou zijn dan de Hydra.

En nee, ik gebruik de hydra weinig, en de Lazer vind ik een fijn toestel. Maar ik vind de Hydra gemakkelijker in omgang.
Vaak zie je ook wanneer je met een Hydra tegen een Lazer vecht, je in het voordeel bent.

 

Maar back to subject, uit oogpunt van kwestie van smaak, is het leuk dat je eigenaar ervan zou kunnen worden.

 

En wat Dangerdog zegt eigenlijk! :-)

Youtube video's zijn geen reden om aan te nemen dat Hydra beter is dan de Lazer. Het hangt allemaal af van de piloot zelf en hoe goed hij/zij is en

welke jet de piloot het liefst prefereert. Dat de Lazer niet beter zou zijn dan de Hydra is slechts een aanname.

Ik zie heel weinig Lazers tegen Hydra's maar wel vaak Hydra's en SR vliegtuigen.

Bombushka met een pricetag van bijna 6mil, dat is pas het meest zinloos vliegtuig.

 

En wat de prijs betreft, tja dat is een domme keus van R* of van Straus Zelgek want zoiets zie ik hun echt dit flikken om shrek kerds te pushen.

Prijzen zegt tegenwoordig helaas niks meer want dit is om nieuwe spelers te laten forceren om digitale aankopen te doen.

 

18 uur geleden, Sandertju zei:

Ikkuh!!!  :-)    Ook handig dattie dan als personal vehicle is dus te regelen via de Mechanic etc.

Precies dat ook dus! Dus niet meer naar Zancudo Six gaan en een jatten en zodra je uit de lucht bent gesniped, dat je dan weer een moet jatten.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...