Jump to content
PrioX

GTA Online: Doomsday Heist vanaf 12 december beschikbaar!


Een nieuwe heist? Jazeker! Vanaf dinsdag 12 december kunnen we ons gaan bezighouden met The Doomsday Heist

 

Jij en je team worden opgeroepen om San Andreas te gaan redden van de totale vernietiging. Lester, Agent 14 en een rijke techneut roepen je op om uit te zoeken waar de dreiging vandaan komt. En zoals we in de onderstaande trailer kunnen zien zal het een spannend avontuur worden met een aantal spectaculaire achtervolgingen. Zo zien we een grote duikboot, een nieuwe tank en zelfs vliegende auto's! 

 

En voordat we het vergeten: Het grootste mysterie zal hoogstwaarschijnlijk worden opgelost. De jetpack en Mount Chilliad hebben ook een rol in deze nieuwe heist! 

 

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

South Korea, North Korea or China, whatever it's DOOMSDAY " ??? In deze tijden met Trump en Kim Jung Un is het NIET verstandig ! Echt welke IDIOTEN werken er tegenwoordig bij R* ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? GTA is puur OORLOG TERRORISME geworden :-(  en ik ben al eens gebanned geweest door een moderator door dit T*R******E woord te zeggen, maar ik weet en is bewezen al dat ik hier niet alleen zo over denk !!! Ik zeg gewoon men mening zonder bedoelingen.

GTA kan tof zijn maar aub......... die updates ???

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben verrast dat ze nog een heist uitbrengen. Ik geloof dat ze hadden gezegd zoiets niet snel meer te doen. Maar ik ben benieuwd. :) De voertuigen zien er wel weer over de top uit. 

 

Deze update komt een beetje over als een soort van afsluiter. Misschien is dit de laatste grote update voor GTA Online?  

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En opdringerige telefoons van Lester, Agent 14, die je verplichten op te nemen of ze bellen om de 0.0000001 milliseconde ! IDD GTA zou moeten gaan om straatcriminaliteit! Stelen van wagens, hier en daar een shop overvallen, of eens een loods roven, maar geen grote nuclaire oorlogen ! En zeker DEZE tijd niet (Trump/Kim Jung Un) echt dan sta je versteld hoe het werkelijk aan toegaat met de jeugd in Amerika en de wereld? Oke fictie, maar onderscheiden ze fictie/realiteit wel evensnel???????? 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

South Korea, North Korea or China, whatever it's DOOMSDAY " ??? In deze tijden met Trump en Kim Jung Un is het NIET verstandig ! Echt welke IDIOTEN werken er tegenwoordig bij R* ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? GTA is puur OORLOG TERRORISME geworden :-(  en ik ben al eens gebanned geweest door een moderator door dit T*R******E woord te zeggen, maar ik weet en is bewezen al dat ik hier niet alleen zo over denk !!! Ik zeg gewoon men mening zonder bedoelingen.

GTA kan tof zijn maar aub......... die updates ???

 

1 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

En opdringerige telefoons van Lester, Agent 14, die je verplichten op te nemen of ze bellen om de 0.0000001 milliseconde ! IDD GTA zou moeten gaan om straatcriminaliteit! Stelen van wagens, hier en daar een shop overvallen, of eens een loods roven, maar geen grote nuclaire oorlogen ! En zeker DEZE tijd niet (Trump/Kim Jung Un) echt dan sta je versteld hoe het werkelijk aan toegaat met de jeugd in Amerika en de wereld? Oke fictie, maar onderscheiden ze fictie/realiteit wel evensnel???????? 

Dude doe rustig! Denk aan je tikkie tikkie :7

 

Mij lijkt deze update echt super vet. Die vliegende auto die ook nog onder water kan wil ik echt hebben!! :D

Maar tja, aan de andere kant ben ik het wel eens met de mensen die het te overdreven vinden. GTA is gewoon

een beetje te gek geworden. Maar toch vind ik het ook wel weer vet. 

 

Ik blijf neutraal :dans::dans::dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...