Jump to content
PrioX

GTA Online: Doomsday Heist vanaf 12 december beschikbaar!


Een nieuwe heist? Jazeker! Vanaf dinsdag 12 december kunnen we ons gaan bezighouden met The Doomsday Heist

 

Jij en je team worden opgeroepen om San Andreas te gaan redden van de totale vernietiging. Lester, Agent 14 en een rijke techneut roepen je op om uit te zoeken waar de dreiging vandaan komt. En zoals we in de onderstaande trailer kunnen zien zal het een spannend avontuur worden met een aantal spectaculaire achtervolgingen. Zo zien we een grote duikboot, een nieuwe tank en zelfs vliegende auto's! 

 

En voordat we het vergeten: Het grootste mysterie zal hoogstwaarschijnlijk worden opgelost. De jetpack en Mount Chilliad hebben ook een rol in deze nieuwe heist! 

 

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

49 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

huh? hoe doe je dat je map kopieren en welk nut? mods kunnen toch niet op ps4?

Dat bericht is gericht naar PC spelers. Dankzij Rockstar kunnen we zo goed als altijd alle mods opnieuw installeren bij elke update. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

21 uur geleden, Tommie59 zei:

Niet in Singleplayer op de PC. ;)

Dus als ik GTA koop voor de pc en gebruik deze site, kan het geen kwaad? https://nl.gta5-mods.com/

Singleplayer is met Franklin, Michael en Trevor dus? Geen online gebeuren?

Ook nog vraagje, kan ik gta op pc spelen EN op ps4 ander account hebben? Ik heb 30miljoen op ps4 maar zou graag opnieuw beginnen in pc vorm zonder dat ander kwijt te zijn

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

11 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Dus als ik GTA koop voor de pc en gebruik deze site, kan het geen kwaad? https://nl.gta5-mods.com/

Singleplayer is met Franklin, Michael en Trevor dus? Geen online gebeuren?

Ook nog vraagje, kan ik gta op pc spelen EN op ps4 ander account hebben? Ik heb 30miljoen op ps4 maar zou graag opnieuw beginnen in pc vorm zonder dat ander kwijt te zijn

Nee, dat gaat niet meer. Sinds maart dit jaar is het niet meer mogelijk om je karakters over te zetten naar een ander platform. Je moet dan op het andere platform overnieuw beginnen.

 

Als je niet online gaat met mods in je GTA V map, is er niks aan de hand. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

12 uur geleden, Tommie59 zei:

Nee, dat gaat niet meer. Sinds maart dit jaar is het niet meer mogelijk om je karakters over te zetten naar een ander platform. Je moet dan op het andere platform overnieuw beginnen.

 

Als je niet online gaat met mods in je GTA V map, is er niks aan de hand. 

Neen ik wil niet overzetten van PS4 naar PC. Dat was niet mijn vraag :) ik wil dus compleet nieuw op PC beginnen. Maar moet dan wel zeker zijn dat mijn account op PS4 blijft en niet wordt gewist!!! Daar heb ik 32miljoen en level 180 maar wil op pc level 0 en 0$ beginnen met compleet andere naam en karakter. Maar moet zeker zijn dat men mijn PS4 niet gaan sluiten !!!!

PS: wat heb je aan die mods als je niet online kan ermee? Ook al speel je niet met andere?Momenteel heb ik nog nooit met een ander persoon online gespeeld, altijd solo online. Spelen als Michael of Franklin of Trevor is niet super, want daar verdwijnen je wagens continu in je garage !!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

20 uur geleden, Skullz-000 zei:

Ja, dat is mogelijk. 

Je hebt mods zoals LSPDFR, waarmee je dus als flik kunt spelen in GTAV. Dit soort mods zorgen voor een heel nieuwe spelervaring. Echt de moeite waard. :)

 

Nieuw spelervaring? Is dan toch gewoon dat je als Michael ofzo een agentenpak draagt ipv een kostuum? Is geen andere missies toch met mods? En wagens kan je nooit echt verzamelen bij single player, want mijn wagen bij Michael in zijn garage verdwijn constant. Als ik zou mod doen is het Online, maar niet om geld, maar om bv met een Ferrari of livery kleuren te rijden, daar doe je niets mis mee dus waarom zou men je dan bannen voor zoiets nutteloos?

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, bij LSPDFR heb je het ‘mannetje’ van een agent. Je hebt keuze uit alle agenten. (Noose, FiB, LSPD,...) 

 

Met mods kan je gwn wagens spawnen, dus opslagen in onnoodzakelijk. :) 

Rockstar hanteerd echter een strikt geen mods protocol wat betreft Gta Online. Eerder hebben ze hetzelfde geprobeerd met singelplayer, maar door hevige terugback van de community (en terecht) hebben ze dat laten rusten. Dus als je met mods in Gta Online gaat is dat op eigen risico. 

Wel kan je de modificatie FiveM installeren, die modded online servers heeft. Deze is juridisch gezien niet in tegenstrijd met Rockstar’s regels en dus volkomen legaal. 

Bewerkt: door Skullz-000

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ken niets van die Five M ofzo. Maar ik moet wel opnieuw bijzeggen dat ik op PS4 speel he ! Geen PC !!! Ik vrees als ik een nieuw GTA spel koop PC versie dat ik mijn PS4 versie zal kwijt raken, want dan speel je toch op zelfde internetverbindingslijn/adres

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je de Pc-versie koopt verlies je je Ps4 versie niet. Dat heeft namelijk niets te maken met of je wel of niet op dezelfde lijn zit. Als je mods wou proberen op de Ps4 ben je er echter aan voor de moeite, want dit is niet mogelijk. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

32 minuten geleden, Skullz-000 zei:

Als je de Pc-versie koopt verlies je je Ps4 versie niet. Dat heeft namelijk niets te maken met of je wel of niet op dezelfde lijn zit. Als je mods wou proberen op de Ps4 ben je er echter aan voor de moeite, want dit is niet mogelijk. 

Oke dank je :) dacht dat als je op pc GTA speelt je dan je PS4 spel zou verliezen, mits die ook met je internetverbinding gaat en is dezelfde verbinding dan.

Wel raar eigenlijk dat mods niet gaan op Online gedeelte? Want als ik you-tube open zie ik heel de tijd niets dan mods met Online karaters.

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

YouTube zie ik nu niet echt als de betrouwbaarste bron van ze allemaal. Het klopt wel inderdaad dat er mods zijn die werken op het online gedeelte. Deze gaan echter in op Rockstar’s policy die iedereen geaccepteerd heeft en zijn dus illegaal. Wil je mods online? Download FiveM. De enige legale manier. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...