Jump to content

Top 2000 - Editie 2017


Thundercover

Recommended Posts

Het is weer zover: Sinterklaas is het land uit, de eerste sneeuw is gevallen en we hebben weer kunnen stemmen voor de Top 2000! :dans: Elk jaar wordt in de laatste dagen van december op Radio 2 non-stop de Top 2000 uitgezonden. En voor de echte liefhebber is er tijdens die dagen ook elke dag Top 2000 a gogo op televisie en voor de échte liefhebber was er natuurlijk vorig weekend al de Top 2000 quiz om in te komen.

 

Dit topic is uiteraard bestemd voor het plaatsen van stemlijstjes en al het andere dat met de Top 2000 te maken heeft, zoals de traditie dat ThunderDuck langskomt om de lijst het meest kansloze gedrocht van een lijst te noemen. :D

 

Om af te trappen, mijn lijstje van dit jaar:

 



 

chrome_2017-12-08_21-55-18.png

 

chrome_2017-12-08_21-55-29.png

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig dat hier net een topic over is gemaakt. Ik had het afgelopen tijd nogal druk en ik had net even een momentje om het in te vullen. Blijkbaar was ie even daarvoor gesloten. :duh:  Op de site stond t/m 8 december, dus ik ging er vanuit dat het tot 23:59 zou zijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, Thundercover zei:

Dit topic is uiteraard bestemd voor het plaatsen van stemlijstjes en al het andere dat met de Top 2000 te maken heeft, zoals de traditie dat ThunderDuck langskomt om de lijst het meest kansloze gedrocht van een lijst te noemen. :D

Ik heb dit jaar niet gestemd maar ik wil wel zoals elk jaar even een momentje de Top 2000 afkraken :)

 

ahem

 

detop2000iseenlijstvolmetoudelullenmuziekvanoudelullenvooroudelullenzondersmaaktoekomstofculturelerelevantieenikspreekdanookmijnwensuitdatdegeheletop2000heelrapineenafgrondofeenzwartgatverdwijnt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...