Jump to content

Gruppe 6 Stock Market


MoTricep

Recommended Posts

Geachte forumleden een hele goedenavond,

 

Excuus voor het openen van een topic hiervoor, maar ik heb zojuist GTA 5 storyline uitgespeeld na 11 jaar geen console of game aangeraakt te hebben. Een visuele sensatie die niet met aardse woorden uitgedrukt kan worden.
Maargoed, back to my question. Ik heb onderzoek gedaan hoe je eventueel een groot hoeveelheid kapitaal kunt opbouwen en vaak werd me de stock market gewezen.

 

Meestal trucjes als spel saven en insurance aandelen kopen en dan wachten tot ze weer stijgen. Maar halverwege de game merkte ik dat GruppeSech zeer opmerkelijke dalingen en stijgingen maken. Meestal -50% en dan +192% of meer.

Hierdoor had ik bij alledrie de mannen tot max gecashed en zonder enige Lester Assasination missies of andere grote heists gedaan te hebben. Echter heb ik nooit men hierover horen spreken, daarom was ik benieuwd naar jullie ervaringen.

 

 

Bewerkt: door MoTricep
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb hier zelf nog nooit over gehoord. Ik ken alleen de assassination missies en dat er een hele pagina op WikiGTA is gemaakt die mensen helpt met geld verdienen met aandelen, samen met de assassination missies omdat de aandelen vaak een stuk meer waard worden na een missie. Maar je zegt dat je de storyline hebt uitgespeeld maar geen grote heists hebt gedaan maar hoe dan? Want de heists horen bij de storyline, dus je zou wel de 'grote heists' moeten spelen toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op 5 januari 2018 om 18:21, Asphyxiated zei:

Ik heb hier zelf nog nooit over gehoord. Ik ken alleen de assassination missies en dat er een hele pagina op WikiGTA is gemaakt die mensen helpt met geld verdienen met aandelen, samen met de assassination missies omdat de aandelen vaak een stuk meer waard worden na een missie. Maar je zegt dat je de storyline hebt uitgespeeld maar geen grote heists hebt gedaan maar hoe dan? Want de heists horen bij de storyline, dus je zou wel de 'grote heists' moeten spelen toch? :puh:

Excuus wellicht heb ik het verkeerd verwoord. Ik doelde meer op het online gedeelte, alle heists in de storymode heb ik zeker afgerond, ik doelde in de online content.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...