Jump to content

Afscheid van een heldin - part II


Thundercover

Recommended Posts

19 uur geleden, NicolaB zei:

Waarom geen eigen verhaal @Dutchy3010? Dat maakt het wat leuker :puh:

 

Ik ben wel benieuwd hoe je zelf terugkijkt op jouw tijd op dit forum en hoop dat je er de vruchten van geplukt hebt.

 

Wellicht in de toekomst! :) Ik heb zeker veel aan dit forum te danken.

 

Dank allen voor jullie vriendelijke reacties! Ik wilde nog één keer alles uit de kast trekken om dit forum verder te helpen, met XP systeem, herindeling crew, etc. En hoewel ik zelf erg positief ben over de veranderingen, had het niet de impact op mijzelf die ik hoopte. Ik hoopte weer meer motivatie te krijgen door de veranderingen. Zelfs een laptop gekocht, eigenlijk met als enige doel om te kunnen gamen en te forummen, om echt weer wat toe te voegen hier. Een aantal maanden ging het met m'n activiteit weer goed. Maar toen verviel ik weer in m'n oude patroon... en hakte ik de knoop door. Dit forum heeft een plaatsje in mijn hart, en dat zal altijd zo blijven. Dit forum verdient echter beter dan mijn huidige functioneren alhier. Blijf vast regelmatig langswippen om mee te kletsen! Iedereen hier bedankt voor de mooie tijd, en zeker ook alle anderen die inmiddels weer vertrokken zijn, maar bij hebben gedragen aan mijn fijne tijd hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...