Jump to content

Het Sneeuw-topic!


PrioX

Recommended Posts

Ik zag een youtube filmpje waaruit zou blijken dat sneeuw geen effect op het rijgedrag heeft en "slechts" een texture is. Nou... dat is gefixt. Ik heb nog nooit zoveel pirouettes in mijn auto gedraaid :D

Car cargoes laat ik even voor wat ze zijn, zeg maar :)

 

Verder: ik ben dol op die sneeuwballen :D

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Wollongong zei:

Ik zag een youtube filmpje waaruit zou blijken dat sneeuw geen effect op het rijgedrag heeft en "slechts" een texture is. Nou... dat is gefixt. Ik heb nog nooit zoveel pirouettes in mijn auto gedraaid :D

Car cargoes laat ik even voor wat ze zijn, zeg maar :)

 

Verder: ik ben dol op die sneeuwballen :D

 

Welke filmpje is het? Kan je de link posten? Voor zover ik gisteren heb ervaren heeft het sneeuw degelijk wel groot effect op het rijgedrag

en vaak is het makkelijk te crashen en te botsen en ook makkelijk te driften. Velen anderen zullen dit ook bevestigen.

Echter heeft de Stratum weinig effect op het sneeuw en is die auto vaak goed voor dat weer.

Let wel op dat het sneeuw effect geen effect heeft op het rijgedrag in storymode.

 

Waarom wordt Youtube altijd als bron aangenomen... SMDH. Youtube kan misleidend zijn omdat je niet 100% weet of het waar is of niet.

 

O ja, een belangrijke toevoeging: als je sneeuw aanzet met behulp van een mod menu in GTAO, heeft het géén effect op het rijgedrag.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, SilverRST zei:

Welke filmpje is het? Kan je de link posten? Voor zover ik gisteren heb ervaren heeft het sneeuw degelijk wel groot effect op het rijgedrag

en vaak is het makkelijk te crashen en te botsen en ook makkelijk te driften. Velen anderen zullen dit ook bevestigen.

Echter heeft de Stratum weinig effect op het sneeuw en is die auto vaak goed voor dat weer.

Let wel op dat het sneeuw effect geen effect heeft op het rijgedrag in storymode.

 

Waarom wordt Youtube altijd als bron aangenomen... SMDH. Youtube kan misleidend zijn omdat je niet 100% weet of het waar is of niet.

 

O ja, een belangrijke toevoeging: als je sneeuw aanzet met behulp van een mod menu in GTAO, heeft het géén effect op het rijgedrag.

Hoe een mod in GTAO ??????????? En iedereen mij hier continu vertellen dat modden in ONLINE verboden dus illegaal is ????????????

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, AntonTH4Dutch zei:

Verboden / illegaal wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan...

Neen maar hier dan zo even reklame maken over een mod gebruiken kan wel? :) raar gewoon. Ik denk dat ik ga afzien van PC plan mits veel te ingewikkeld voor me en miskopen achterwegen te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Neen maar hier dan zo even reklame maken over een mod gebruiken kan wel? :) raar gewoon. Ik denk dat ik ga afzien van PC plan mits veel te ingewikkeld voor me en miskopen achterwegen te laten.

Dat is echt overdrijven wat je doet, snap je dat? En welke reclame? Ik zei nergens de naam van die mod menu, lees de onder gestreepte woorden duidelijk: mod menu. Ik ga ook geen namen van de mod menu's opnoemen. Voor single player zijn het gewoon echte mods, zonder menu.

 

En dit is niet ingewikkeld, hoor want de mod menu's zijn erg beperkt en die kan je alleen per GTA versie gebruiken.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Op 23-12-2017 om 15:08, SilverRST zei:

Welke filmpje is het? Kan je de link posten? Voor zover ik gisteren heb ervaren heeft het sneeuw degelijk wel groot effect op het rijgedrag

en vaak is het makkelijk te crashen en te botsen en ook makkelijk te driften. Velen anderen zullen dit ook bevestigen.

Echter heeft de Stratum weinig effect op het sneeuw en is die auto vaak goed voor dat weer.

Let wel op dat het sneeuw effect geen effect heeft op het rijgedrag in storymode.

 

Waarom wordt Youtube altijd als bron aangenomen... SMDH. Youtube kan misleidend zijn omdat je niet 100% weet of het waar is of niet.

 

O ja, een belangrijke toevoeging: als je sneeuw aanzet met behulp van een mod menu in GTAO, heeft het géén effect op het rijgedrag.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...