Jump to content

Matthias1999

Recommended Posts

Vind het ook prima,

 

Er staat nu bovenaan het forum dat je mee kan doen aan een rocket league toornooi.

Misschien dat er daardoor nog meer komen.

 

Spreekt iedereen onderling af wanneer ze spelen?

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matthias1999

    23

  • LionOfHolland

    15

  • Dipsie8

    9

  • MovieGamer

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als er nog mensen aanmelden vóór de finales kunnen zij ook nog meedoen lijkt me. Beetje onhandig maar ik denk dat we de optie open kunnen houden aangezien we maar met zo weinig zijn. Spelen ze gewoon iedereen 2x, maakt niet uit welke volgorde ofzo.

 

Ik denk dat we best onderling kunnen afspreken wanneer we spelen, stuur een pb en als je een moment vind waarop jullie allebei even een halfuurtje vrij hebben kan je 3 potjes spelen en dan een week later ofzo nog eens.

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik lig momenteel met een gebroken been thuis, dus ik heb meestal wel tijd. Stuur me maar een bericht via het forum of PS (daar reageer ik sneller aangezien ik de notificaties op mijn mobiel krijg) 

 

Zijn alle PSN namen ook al opgegeven? Die van mij is LionOfHolland, net zoals op dit forum

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik mij goed herinner is PSN en PC crossplay-compatibel in private servers. En aangezien ik op PC zit wordt het een beetje lastig om je een bericht via PSN te sturen. Ik denk dat het handig is om dan misschien discord te gebruiken voor de communicatie? Kan op je telefoon en op je laptop als je die hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet hoelang dit mini-toernooi gaat duren.

Maar wil even zeggen dat ik volgende week vrijdag met mijn ouders naar Londen ga voor een weekend.

Maandagmiddag/avond pas weer thuis.

 

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Dipsie8 zei:

Maakt niet uit, het toernooi gaat door totdat alle potjes gespeeld zijn, er zit geen haast achter. 

 

Op welke platform speelt iedereen eigenlijk? Ik op PC.

 

Goed om te weten.

Maarja, ik zeg het maar even voor de zekerheid want dalijk zit iemand op mij te wachten.

 

Btw, speel zelf op de PS4. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik en Dipsie8 spelen allebei op pc en beide steam ID's staan nu in de hoofdpost.

Als jullie ook op pc spelen, kun je dan je steam ID naar mij sturen?

Dan zet ik hem in de hoofdpost.

 

Als er een match is met spelers van 2 verschillende platformen kan er een private match worden gemaakt.

Naam en wachtwoord kunnen dan via DM's afgesproken worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...