Jump to content

Hulp a.u.b. (nieuw online)


MoTricep

Recommended Posts

Geachte forumleden,

 

Zoals de titel aangeeft ben ik sinds een aantal dagen actief bezig in een ongelooflijke, adembenemende wereld. Voor mij als een GTA Veteraan is dit een schot in de roos, wat een fenomenale content zeg! Ook is het mij opgevallen dat er vliegende auto's en de welbekende jetpack gekocht kan worden. Echter kosten deze items behoorlijk wat digitale centjes, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.

 

Met de storymode heb ik gemakkelijk via stocks op alle drie personages het maximale limiet bereikt. Nu ik net nieuw ben in de online content zijn er veel dingen die op je af komen en een overvloed van icoontjes en texten op je scherm ziet verschijnen, verlies je overzicht. 

BAWSAQ is de hele tijd offline, ik ben ingelogd en beschik over een R Social account.


Alle mogelijke beschreven voorstellen proberen uit te voeren maar helaas blijft het offline. Het enige wat ik doe de laatste paar dagen is 'Occupancy' ? Dat loont aardig wat centen maar lang niet genoeg voor een vliegende en varende auto.

Hebben jullie tips voor mij hoe ik flink wat bij kan verdienen? 

Ook was ik benieuwd naar dat ene mode dat je met een team de politie of een stel hillbilly's probeert uit te schakelen. Waarin je meerdere waves hebt die je moet zien te overleven. Helaas heb ik deze niet meer terug kunnen vinden waar ik het weer kan starten.

 

Alvast bedankt voor jullie tips.

 


 

Link to comment
Delen op andere websites

26 minuten geleden, MoTricep zei:

BAWSAQ is de hele tijd offline, ik ben ingelogd en beschik over een R Social account.

De stockmarket werkt niet in GTA Online. Ik geloof dat dit destijds wel op de planning stond. Maar na vier jaar is dit nog steeds niet het geval, en waarschijnlijk zal het ook niet meer gaan gebeuren. ;) 

 

26 minuten geleden, MoTricep zei:

Ook was ik benieuwd naar dat ene mode dat je met een team de politie of een stel hillbilly's probeert uit te schakelen. Waarin je meerdere waves hebt die je moet zien te overleven. Helaas heb ik deze niet meer terug kunnen vinden waar ik het weer kan starten.

Dit heet 'Survival'. Je kunt deze via het in-game menu starten of een sessie joinen: Start > Online > Jobs > Play Job > Rockstar Created > Survivals. Je kunt ook via je mobiel een sessie zoeken: Mobiel > Play Quick Job > Survival.

 

Verder kan ik je aanraden om snel wat geld te verdienen met Contact Missions van bijvoorbeeld Lester en Lamar. Uit ervaring kan ik je vertellen dat wanneer je een middagje contact missions speelt je als snel $500k binnenhaalt. Met het verdiende geld kun je later properties als een Bunker, Office en Warehouses aanschaffen. Dan kun je echt beginnen met geld verdienen als VIP of CEO. 

 

Contact Missions kun je trouwens ook via het menu starten: Start > Online > Jobs > Play Job > Rockstar Created > Missions.

 

'Occupy' spelen is slim, zeker nu je er dubbel RP en geld voor krijgt. Ik weet niet hoeveel je er precies voor krijgt (dat weet jij vast beter). Maar over het algemeen zijn speltypes met dubbel geld wel aangeraden. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Als nieuwkomer in GTA:Online raadt ik je aan deze guide te volgen. Hij heeft de video opgedeeld in 5 stages. 

Stage 1: Broke

Stage 2: Homeowner

Stage 3: CEO 

Stage 4: Vehicle Merchant 

Stage 5: Doomsday Prepper

De video is best uitgebreid en als nieuweling een must see!

 

 

Mocht je nog andere vragen hebben stel ze gerust. :)

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hartelijk dank voor jullie reacties! Het heeft me enorm veel geholpen! 

Excuus voor mijn late reactie, ik ben helemaal in de ban van GTA Online en mogelijkheden zijn ongelimiteerd!

Op het moment heb ik ergens rond de 1M weten te sparen van alle advesary modes en missions, heb de missie's van Lamar 1 á 2 keer geprobeerd, helaas niet gehaald vanwege een aantal niet zo tactische medespelers.

 

Hebben jullie crews misschien of een gang die ik kan joinen? Lijkt me leuk om met bekenden te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, MoTricep zei:

Hartelijk dank voor jullie reacties! Het heeft me enorm veel geholpen! 

Excuus voor mijn late reactie, ik ben helemaal in de ban van GTA Online en mogelijkheden zijn ongelimiteerd!

Op het moment heb ik ergens rond de 1M weten te sparen van alle advesary modes en missions, heb de missie's van Lamar 1 á 2 keer geprobeerd, helaas niet gehaald vanwege een aantal niet zo tactische medespelers.

 

Hebben jullie crews misschien of een gang die ik kan joinen? Lijkt me leuk om met bekenden te spelen.

Kijk eens op onderstaande pagina

https://gtagames.nl/forum/375-the-criminal-legends/

Link to comment
Delen op andere websites

Hulp a.u.b. ik ben nogal ontwetend geweest en 1.3M gespaard en direct in het verre noorden een facility/bunker aangeschaft.

Nu kom ik erachter dat ik eerst als CEO geregistreerd moet staan voor de heists? Achteraf gezien had ik een office kunnen aanschaffen...

 

Iemand tips om deze koop toch nog legit te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Op 12/25/2017 om 19:19, MoTricep zei:

Geachte forumleden,

 

Zoals de titel aangeeft ben ik sinds een aantal dagen actief bezig in een ongelooflijke, adembenemende wereld. Voor mij als een GTA Veteraan is dit een schot in de roos, wat een fenomenale content zeg! Ook is het mij opgevallen dat er vliegende auto's en de welbekende jetpack gekocht kan worden. Echter kosten deze items behoorlijk wat digitale centjes, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.

 

Met de storymode heb ik gemakkelijk via stocks op alle drie personages het maximale limiet bereikt. Nu ik net nieuw ben in de online content zijn er veel dingen die op je af komen en een overvloed van icoontjes en texten op je scherm ziet verschijnen, verlies je overzicht. 

BAWSAQ is de hele tijd offline, ik ben ingelogd en beschik over een R Social account.


Alle mogelijke beschreven voorstellen proberen uit te voeren maar helaas blijft het offline. Het enige wat ik doe de laatste paar dagen is 'Occupancy' ? Dat loont aardig wat centen maar lang niet genoeg voor een vliegende en varende auto.

Hebben jullie tips voor mij hoe ik flink wat bij kan verdienen? 

Ook was ik benieuwd naar dat ene mode dat je met een team de politie of een stel hillbilly's probeert uit te schakelen. Waarin je meerdere waves hebt die je moet zien te overleven. Helaas heb ik deze niet meer terug kunnen vinden waar ik het weer kan starten.

 

Alvast bedankt voor jullie tips.

 


 

als je op ps4 speelt kunnen we samen wel heists gaan doen

Link to comment
Delen op andere websites

Op 9 januari 2018 om 17:18, _CrazyGuyZane_ zei:

als je op ps4 speelt kunnen we samen wel heists gaan doen

 

Oke ik heb nieuwe opties, alleen heb ik advies van jullie nodig.
Momenteel heb ik zo'n 1.3M weer opgespaard, facility is al gekocht, als ik nu een office koop en me registreer als CEO dan kan ik direct met de Doomsday Heists beginnen toch?
In plaats van import/export en een vehicle warehouse te kopen (in bovenstaande video).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...