Jump to content

De beste films van 2017


Forever GTA

Recommended Posts

Wat vind jij de beste films die dit jaar 2016 zijn uitgekomen?

En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind.

 

 

Dit jaar best goeie films uitgekomen maar kan veel beter kiezen dan anders.

 

It

Brimstone
Lion
The great wall
A cure for wellness
Lve action: beauty and the beast
Fast and the furious 8
Guardians of the galaxy 2
Wonder woman
War of the planet of the apes
Viceroy’s house
Annabelle 2: creation
Sing song
Thor: ragnarok
Lving Vincent
Your name
Justice league
Star wars: the last jedi 

Link to comment
Delen op andere websites

The Hitman's Bodyguard en Het Tweede Gelaat waren dit jaar nog wel de moeite. Verder heeft dit jaar me vooral teleurgesteld qua films, dankzij onder andere IT en Star Wars: TLJ die nog slechter zijn dan de prequels. In 2016 hadden we tenminste prachtige films zoals La La Land of Collateral Beauty. 

Link to comment
Delen op andere websites

Blade Runner 2049 was mijn favoriet, gevolgd door Moonlight en Logan. Blade Runner was gewoonweg uitstekend op elk vlak. Moonlight vond ik goed omdat het een emotioneel aangrijpend verhaal vertelde en daar heel integer mee omging. Logan was een vette actiefilm waar ik van verwachtte dat hij net zoals alle andere X-Menfilms bagger zou zijn, maar dat bleek niet het geval en alleen al daarom verdient het in dit rijtje te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, ThunderDuck zei:

 Logan was een vette actiefilm waar ik van verwachtte dat hij net zoals alle andere X-Menfilms bagger zou zijn, maar dat bleek niet het geval en alleen al daarom verdient het in dit rijtje te staan.

Ik heb Logan er helaas niet bij staan voel er nog hetzelfde voor als toen ik m zag, t is een einde en zo anders dan ik zou willen weet niet goed wat ik ervan vind.

5 uur geleden, MidnightMayhem zei:

Waarom zie ik op zulke lijstjes nooit 'Split' staan? Een interessant plot voor een cinematografisch zeer geslaagde film. En dan heb ik het nog niet over de fantastische acteerprestatie van James McAvoy.

Het was mogelijk voor me geweest als ze ook daadwerkelijk hetgeen gedaan hadden wat ze beloofden, maar weet je Split is lang niet zo goed als je denkt. Er zouden 23 persoonlijkheden zijn waarbij er maar 6 hooguit te zien waren waarvan 3 bijna hetzelfde. Als bij de volgende film dit gedaan wordt kan ik Mcavoy's acteerkunst bejubelen en is split een hoogstandje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...