Jump to content

rp level gezakt en komt niet terug


mariusderidder_1

Recommended Posts

Welkom op het forum!

 

Op welk platform speel je? Op de PC, PS3 en Xbox 360 wilt het nog wel eens voorkomen dat een hacker/modder dit doet. 

 

Je kunt beter contact opnemen met Rockstar Support. Zij kunnen jou namelijk verder helpen met dit probleem. Via deze pagina kun je een ticket openen, en hier staat wat je zoal moet vermelden. 

 

Succes :) 

Link to comment
Delen op andere websites

13 minuten geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum!

 

Op welk platform speel je? Op de PC, PS3 en Xbox 360 wilt het nog wel eens voorkomen dat een hacker/modder dit doet. 

 

Je kunt het beter contact opnemen met Rockstar Support. Zij kunnen jou namelijk verder helpen met dit probleem. Via deze pagina kun je een ticket openen, en hier staat wat je zoal moet vermelden. 

 

Succes :) 

ik speel op de ps3. dank je wel ik ga het zsm uitproberen. mocht het niet lukken laat ik het weten.

thx groeten Marius :-)

 

 

7 minuten geleden, mariusderidder_1 zei:

ik speel op de ps3. dank je wel ik ga het zsm uitproberen. mocht het niet lukken laat ik het weten.

thx groeten Marius :-)

 

klopt het dat je een maand lid moet zijn bij rockstar support voor ze je verder kunnen helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Dat lijkt me niet het geval. Krijg je daar een melding over?

excuses zat ergens anders te kijken.

hoe lang kan het duren voor ik een antwoord krijg van rockstar support?

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, mariusderidder_1 zei:

excuses zat ergens anders te kijken.

hoe lang kan het duren voor ik een antwoord krijg van rockstar support?

Dat is moeilijk te zeggen. Soms reageren ze dezelfde dag nog. Maar het kan ook zomaar zijn dat je een paar dagen moet wachten. :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, mariusderidder_1 zei:

excuses zat ergens anders te kijken.

hoe lang kan het duren voor ik een antwoord krijg van rockstar support?

Heb toevallig de eerste Kerstdag een ticket moeten maken i.v.m de Hermes bug. Afgelopen vrijdag kreeg ik een reactie er op. Dus pakweg 4 dagen. 

 

Pro tip; type je ticket in het Nederlands. Op deze manier krijg je sneller een reactie omdat er relatief weinig Nederlandse tickets worden gemaakt ten opzichte van de Engelse. Het antwoord zal dan uiteraard ook in het Nederlands zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Op ‎1‎-‎1‎-‎2018 om 23:53, .Sharingan zei:

Heb toevallig de eerste Kerstdag een ticket moeten maken i.v.m de Hermes bug. Afgelopen vrijdag kreeg ik een reactie er op. Dus pakweg 4 dagen. 

 

Pro tip; type je ticket in het Nederlands. Op deze manier krijg je sneller een reactie omdat er relatief weinig Nederlandse tickets worden gemaakt ten opzichte van de Engelse. Het antwoord zal dan uiteraard ook in het Nederlands zijn.

dank je wel voor de hulp. alles is sinds gisteravond weer normaal.

en idd het klopt dat het makkelijker gaat wanneer je je ticket in het Nederlands typt.

mvg, Marius

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1-1-2018 om 23:53, .Sharingan zei:

Pro tip; type je ticket in het Nederlands. Op deze manier krijg je sneller een reactie omdat er relatief weinig Nederlandse tickets worden gemaakt ten opzichte van de Engelse. Het antwoord zal dan uiteraard ook in het Nederlands zijn.

Dat wist ik niet. Goed om te weten voor de volgende keer. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...