Jump to content

PS4 HDD Veranderen


FlexxNL

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Ik zou graag de hdd van me ps4 willen veranderen

 

Ik heb het een en ander gelezen op internet en op een site van psxsense ofzo dat het mogelijke is om je hdd te vervangen voor een grotere hdd of sdd of sshd

 

Nu heb ik ook gelezen dat de sshd een van de betere hdd is voor de ps4 is iets sneller dan de sdd

 

Nu komt het is het verstandig dit zelf tedoen of zou ik het moeten laten doen ??

 

Zo als ik op internet lees en filmpje heb gezien is het vrij simpel om tedoen zo iets

 

Ik heb nu een hdd van 500 gig standaard maar ik wil graag 2 tb of meer er in

 

 

Alvast bedankt voor de hulp
 

Vriendelijke groet Pino

 

 

PS: Sorry dat er geen comma's en/of punten staan

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Pino!

 

Op zich is het redelijk gemakkelijk een hdd te vervangen. (Heb het zelf ook al gedaan)
Of je het zelf doet of laat doen is aan jou natuurlijk, maar als je het zelf doet vergeet zeker geen bijpassende schroevendraaier bij aan te kopen. De schroeven van je Ps4 krijg je anders niet zo gemakkelijk open. ;) 
Buiten een schroevendraaier zul je ook een usb stick nodig hebben voor de laatste software op te zetten met behulp van je pc. En vergeet zeker niet al je data die je op je Ps4 hebt tot nu toe op de online cloud te zetten zodat je daar later weer aan kunt. Maar een goede tutorial zou normaal gezien voldoende moeten zijn om dit te doen slagen. :) 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

@Skullz-000 Hallo

 

Bedankt voor je reactie

 

Ik heb nog een aantal vragen

 

Maakt het nog uit wat voor grote HDD ik er in moet / kan doen ?

 

Ik wil graag 2 TB of meer er in doen of is 2 TB de max wat ik er in kan doen ??

 

 

Alvast bedankt

Vriendelijke groet Pino

 

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn naast 2 Tb schijven uiteraard ook schijven met 3,4,6 of zelfs meer. Maar de echte vraag is; krijg je het vol? 

 

Maar als je meer dan 2tb wil ziu ik beginnen met 4. Bij Bol.com ( https://www.bol.com/nl/p/seagate-game-drive-voor-playstation-4-4tb/9200000084055917/?country=BE&Referrer=ADVNLGOO002013-G-49170247115-S-375789813304-9200000084055917&gclid=CjwKCAiAhMLSBRBJEiwAlFrsTtwyggoDZkjBWaoxQvVSpXVElJMPDL8TFVpOQSn4omfQXjfIOvmoChoCd9AQAvD_BwE#modal_open ) (ik zit nu op mn iPhone, dus kan geen linken inkorten) Bij Bol.com kan je zelfs een 4tb harde schijf aankopen die je extern moet verbinden, dus zodat je zelfs niets hoeft open te vijzen. Ik weet niet hoeveel tb je nu hebt, maar die tel je er gewoon bij op. (Stel dat je nu 1tb hebt wordt dat dankzij deze schijf 5) 

 

@Pino1982

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Pino1982 zei:

Hallo

 

Ik twijfel nog of ik een interne of externe hdd aanschaf i.v.m dat ik niet weet of ik op een externe hdd mijn spellen op kan installeren ?? 

 

Alvast bedankt

Vriendelijke groet Pino

Deze link kan je waarschijnlijk iets meer informatie geven. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...