NandroDavids Posted January 12, 2018 Report Posted January 12, 2018 Alle winnaars, van harte gefeliciteerd! Helaas kon ik er niet bij zijn in de chat, hopelijk was het een leuke avond. En dank voor de stemmen voor Sportkenners. Toch mooi om nog weer een Award mee te pakken Quote
Dotz Posted January 12, 2018 Report Posted January 12, 2018 16 uur geleden, Thundercover zei: Waarvoor natuurlijk onze excuses. Gelukkig ging het om de foto en kon Silverbyte snel een nieuwe award maken! Alle profielvelden en profieltabs van de winnaars zijn inmiddels ook bijgewerkt. Mocht het bij iemand niet goed staan, laat het mij dan even weten. Bij @Kai-ShockWave ontbreekt een award uit 2010. Quote
Silverbyte Posted January 12, 2018 Report Posted January 12, 2018 Graag gedaan, hoor. Leuk dat ik en passant nog de award voor Beste Graphicus meepak, had ik niet verwacht! Quote
Dexist Posted January 15, 2018 Report Posted January 15, 2018 wanneer krijg we de 250xp / award :o? Quote
JasonStatham Posted January 31, 2018 Report Posted January 31, 2018 Dank voor de stemmen en mijn felicitaties aan alle winnaars Quote
Recommended Posts