Jump to content

Het 'irritatie'-topic


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_FUNPLAYER

    12

  • TryX

    11

  • GTAKevin023

    5

  • MoTricep

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

De random spelers in een heist. Het is vast al heel vaak langsgekomen, maar het is nog steeds waardeloos. 9,9 van de 10 keer heb je mensen die het niet kunnen, de boel om zeep helpen of gewoon helemaal niks doen. Om nog maar niet te spreken over de mensen die vlak voor het einde eruitgaan. (al dan niet door hun internet) :N

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg aub de 'Bewerken' knop onderaan je bericht. <<<

 

Hey Tommie: ik begrijp niet waarom je mijn 2de reactie op deze topic hebt samengevoegd met een oudere reactie, want ik zie nog dezelfde mensen die 2x in 1 topic reageren!

Maar je hebt me "verplicht" om de knop bewerken te gebruiken? Ik moest niets "bewerken" ! Dat was gewoon een andere reactie op een andere datum :)

 

Nu goed, met deze wil ik ook weer eens vermelden dat Lester kei kei kei kei irritant is ! Ik denk wel dat er op heel de wereld wel 80% Lester zijn gebel beu is maar Rockstar doet daar helemaal niets aan!

 

>>> Door PrioX: Check je inbox. :) <<<

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 24-10-2017 om 17:25, Tommie59 zei:

De random spelers in een heist. Het is vast al heel vaak langsgekomen, maar het is nog steeds waardeloos. 9,9 van de 10 keer heb je mensen die het niet kunnen, de boel om zeep helpen of gewoon helemaal niks doen. Om nog maar niet te spreken over de mensen die vlak voor het einde eruitgaan. (al dan niet door hun internet) :N

Herkenbaar!! Laatst zat ik in een missie reeks met 5 andere waarvan er 2 continue niets deden, sterker nog, volgens mij zat er een elastiekjes om zijn linker pad zodat zijn speler rondjes bleef lopen om een kick te voorkomen..

Link to comment
Delen op andere websites

WEER iets irritant !!! Ik ben per ongeluk in OPEN Online gekomen (wat ik nooit doe om DEZE reden wat nu volgt) : Ik kom in open online en sta gewoon op straat zonder wapens, zonder geld, niets doen en 1 seconde al meteen een vuile irritante smerige **** die mij zonder reden doodschiet !!!! Welk nut ?????????? WELK NUT ????????????????????

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

WEER iets irritant !!! Ik ben per ongeluk in OPEN Online gekomen (wat ik nooit doe om DEZE reden wat nu volgt) : Ik kom in open online en sta gewoon op straat zonder wapens, zonder geld, niets doen en 1 seconde al meteen een vuile irritante smerige **** die mij zonder reden doodschiet !!!! Welk nut ?????????? WELK NUT ????????????????????

Sorry zal het niet meer doen..

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Als jij het niet was, waarom reageer je dan met deze onzin ???? Mij uitlachen ofzo ??????? Daar is geen plaats voor in deze forum dacht ik !  :( 

Ik denk dat je alles iets te serieus opvat, evenals het gehele GTA spelletje.

Maar om verder on-topic te blijven.

 

Irritatiepuntje m.b.t de nieuwe update, had veel meer verwacht van de bat-mobile, 1 sticky en hij is kapot. Hoe het voertuig alles weg kan botsen had ik wel meer stevigheid verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, TryX zei:

Ik denk dat je alles iets te serieus opvat, evenals het gehele GTA spelletje.

Maar om verder on-topic te blijven.

 

Irritatiepuntje m.b.t de nieuwe update, had veel meer verwacht van de bat-mobile, 1 sticky en hij is kapot. Hoe het voertuig alles weg kan botsen had ik wel meer stevigheid verwacht.

Ik denk niet dat jij mij persoonlijk kent ;) dan zal je zo niet denken over me. Maar jou vorige reactie was er beetje over voor me sorry. het IS irritant als men je doodschiet zonder je maar 1 vinger hebt uitgestoken, ik heb dat niet graag, jij hebt dat niet graag, niemand heeft dit graag !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook zo irritant is dat sommige spelers net uit een ei zijn gekropen want zodra je hun doodschiet met H.Sniper Mk2 met Explosive rounds,

zeggen ze in de chat: " nice hax report" en vervolgens vraag je waarom en hun antwoord: "u shot me wit explosive bullets u hacker cheater report enjoy ban"

Dan zit ik daar met facepalms van alle handen op de wereld:vp:

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijp er NIETS meer van ! :( 

 

Ik dacht dat Lester je continu om de 0.00001 milliseconde lastig valt met zijn bellen, omdat je een appartement bezit met een heist kamer !!!! Blijkbaar als je compleet niets bezit van garage/appartement/gebouw, helemaal NIETS , dan nog krijg je constant telefoon van Lester !!!!!!!!! IRRITANT !!! Rockstar doet er NIETS aan en blijft bezig met HUN zin te doen! Eigenlijk zijn ze geen fans waardig !

Link to comment
Delen op andere websites

23 minuten geleden, harry1985 zei:

Haal die futuristische rot voertuigen eruit. Helemaal die stomme batman mobiel en die vliegende motor.

Vergeet niet die zinloze Ruiner2000 aka mislukte KITT car die al kapot gaat na 1 sticky bommetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...