Jump to content

Het 'irritatie'-topic


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_FUNPLAYER

    12

  • TryX

    11

  • GTAKevin023

    5

  • MoTricep

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pegasus helemaal van de aardbodem verwijderen. Je hebt bijvoorbeeld een boot gekocht maar je moet dan Pegasus bellen én

kan je ook weer lekker voor betalen voor iets wat je AL gekocht hebt. Hangars en bootgarages horen al vanaf het begin te koop moeten zijn zoals

je je auto's, motors, fietsen in je garage kan opslaan. Degene die Pegasus heeft bedacht moet een andere baan als schoonmaker zoeken.

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wat wel vervelend is, is dat ik op spelers ging "hunten" samen met een vriend van me. We gingen achter spelers aan die eigenlijk op andere spelers aan het jagen waren.

Dat vonden ze blijkbaar niet zo leuk, we gingen vervolgens op hen door net zo lang totdat ze de sessie verlieten.

 

Dit hebben we bij meerdere sessies gedaan. Totdat ik een auto opblies en vervolgens Bad sport werd, na wat zoekwerk op google ben ik erachter gekomen dat je eigenlijk een soort "mental state" balkje hebt, maar dan voor het opblazen van auto's, missies leaven en een aantal reports dat je van andere spelers krijgt.

 

Ik vermoed dus dat een aantal van die irritante kids mij gereported hebben en nu dus bad sport ben voor nog 2.5 dag..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb een hele tijd geleden het uiterlijk van mijn karakter veranderd.

Ik wilde vanmiddag online gamen en dat Rockstar aangaf dat de servers tijdelijk onbereikbaar waren. Toen ik een paar keer probeerde online te komen, kreeg ik een keuze. Ik kon ook verder gaan als mijn oude karakter maar dan wel met een 1 achter mijn naam. Dit heb ik dus niet gedaan. Ik kon mijn oude karakter ook verwijderen maar heb dit niet gedaan omdat ik niet weet of daarmee andere gevolgen zijn. 

Ik heb hier vorig jaar ook last van gehad. Herkenbaar voor iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Waar zal ik beginnen beste forumleden?
Ik wil hier geen zeik topic van maken maar man, wat ben ik teleurgesteld in Rockstargames na 11 jaar geen console aangeraakt te hebben.

Storyline en de gehele game design is niks op aan te merken, maar dan doe je een stapje richting de Online content. Hieronder een rijtje met ergernissen die me bijna meerdere joysticks hebben gekost :muur:

 

  • Als er geen crew leden online zijn (10 van de 10x in mijn geval) dan zijn die setup missies voor de Doomsday Heist een drama.
    Mensen quittten gelijk of ze zijn met andere dingen bezig dan met een missie.
  • GTA is een grind game geworden, waarbij je eerst een flink kapitaal moet hebben om plezier te kunnen beleven.
  • Prijzen voor voer en vliegtuigen zijn buitengewoon absurd vergeleken met hoeveel je moet grinden met missies, advesary modes etc.
  • Geen oplossing voor als je skeer bent en een facility ergens in het verre noorden gekocht hebt om z.s.m. weer in de stad te zijn.
  • Ergerlijke lange loading times (wellicht heeft het met mijn internet te maken?)
  • Als je niet een Buzzard haalt, of andere medespelers hebt zijn VIP missies, waarbij je achter targets moet aangaan behoorlijk moeizaam en een moeilijk proces.

 

Dit zijn een aantal waar ik vooral last van heb. Vooral als je een persoon bent met een druk agenda, kan je echt niet van het spel genieten. Mocht ik de plank flink misgeslagen hebben, mogen jullie hierop gerust wijzen.

Weet echt even niet wat ik moet doen, als ik wist wat voor hoofdpijn die setups zijn voor de DH, was ik liever iets anders gaan doen met dat magere kapitaal wat ik opgespaard heb.

 

Graag jullie tips hierover.

 

>>> Door Tommie59: Topic samengevoegd met Het irritatie topic <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit klopt inderdaad, dan krijg je er ook nog bij dat sommige individuen vliegende auto's/motorfietsen bezitten wat het er niet aangenamer op maakt. Misschien kan u gewone missies bijwonen en zo terug wat kapitaal sprokkelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het helpt wanneer je ontdekt hoe je sessies kunt zuiveren van vervelende individuen. Kickvote is een optie die door R* is ingeregeld, maar dan moet minstens de helft van de sessie akkoord zijn en dat is bij drukkere sessies lastig. Er zijn nog andere manieren, maar daarover mag op dit forum niet gesproken worden. Dus tja, ik zou ook niet weten hoe die werken, zeg maar.

 

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, FilipSaey_Loonwerken zei:

Dit klopt inderdaad, dan krijg je er ook nog bij dat sommige individuen vliegende auto's/motorfietsen bezitten wat het er niet aangenamer op maakt. Misschien kan u gewone missies bijwonen en zo terug wat kapitaal sprokkelen.

Dank voor je reactie topper! 

 

12 uur geleden, Wollongong zei:

Het helpt wanneer je ontdekt hoe je sessies kunt zuiveren van vervelende individuen. Kickvote is een optie die door R* is ingeregeld, maar dan moet minstens de helft van de sessie akkoord zijn en dat is bij drukkere sessies lastig. Er zijn nog andere manieren, maar daarover mag op dit forum niet gesproken worden. Dus tja, ik zou ook niet weten hoe die werken, zeg maar.

 

Bedankt voor je uw tip! 

10 uur geleden, moechy zei:

Ik blijf meestal van sessie switchen tot ik een sessie heb waar max 10 mensen in zitten.

Meestal geen kloothommels, en je kan in alle rust je CEO/MC of VIP missies doen.


Inmiddels paar setup missies weten te halen, het is gewoon jammer dat Rockstar zich niet onderscheid van de rest en loyaal blijft aan de wensen van hun fans.
Real life geld voor ingame advantages zorgt naar mening altijd voor decrease in game quality. Ook zijn er super veel Advesary mode's waarvan de meeste super leuk zijn om te spelen alleen is er geen animo ervoor vanwege de rewards.

 

Dit wou ik toch nog even met jullie delen, ik weet niet hoe ervaren de onderstaande persoon is, maar level 900+ en toch in twee Team Deathmatches van hem weten te winnen :)

 

 

IMG_0546.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...