Jump to content
PrioX

Red Dead Redemption 2 verschijnt 26 oktober 2018!


medium.rdr2okt7.jpg.9d09bccd7a1cd26fbf52

 

Na lang wachten hebben we vandaag dan eindelijk de releasedatum van Red Dead Redemption 2 gekregen. En helaas moeten we tegelijkertijd melden dat het spel niet in de lente verschijnt. Er is meer tijd nodig om het spel af te werken en verschijnt daarom op vrijdag 26 oktober 2018. We moeten dus nog langer wachten om het verhaal van Arthur Morgan te kunnen ervaren. :sigaar:

 

Naast de releasedatum hebben we ook een aantal nieuwe screenshots gekregen en melden ze ons dat ze de komende weken meer info gaan delen. Enjoy! :) 

 

medium.rdr2okt6.jpg.747803812f2ce7552c54

 

medium.rdr2okt5.jpg.740c8dc1537ecfa1765f

 

medium.rdr2okt4.jpg.940460299e75bfc12e7c

 

medium.rdr2okt3.jpg.8a868c9c8d0c252254fb

 

medium.rdr2okt2.jpg.085d0516b34f86d785df

 

medium.rdr2okt1.jpg.21d04880a96750906aee

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jammer, maar het was natuurlijk te verwachten. Niet alleen omdat we het over Rockstar hebben (:7), maar het spel zou eigenlijk binnen vijf maanden uitkomen. En in het principe weten we nog helemaal niks van het spel. 

 

Aan de ene kant ben ik blij dat ze wat extra tijd nemen om het zo goed mogelijk af te werken. Aan de andere kant baal ik dat ik nu negen maanden langer moet wachten tot ik een leuke game kan spelen, en dat we nog negen maanden aan het uitmelken van GTA Online blijven vastzitten. :( 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tjah, dit was natuurlijk te verwachten. Maar waarom kondigt R* hun games altijd zo vroeg aan, waardoor wij nu in totaal 2 jaar moeten wachten sinds de reveal? Konden ze deze game niet een jaartje later aankondigen ofzo?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarschijnlijk hebben ze de game uitgesteld, omdat er de laatste tijd veel ophef is over de microtransacties van AAA-games à la Battlefront. Ik denk dat ze het daarom uitstellen, zodat die storm neerligt wanneer zij het spel uitbrengen. Daarnaast maken ze alleen maar een grotere hype. Verder kunnen ze nu gewoon doorgaan met het uitmelken van GTA:Online, want dat spel heeft immers al microtransacties dus niemand die erover klaagt: Win-Win voor R*.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...