Jump to content

Avenger or Deluxo?


MoTricep

Recommended Posts

Geachte forumleden,

 

Dankzij de nieuwe update van Rockstargames waarin we een nieuwe advesary mode hebben bij gekregen genaamd Hard Target, ben ik erin geslaagd om in een zeer korte tijd 2,5M bij mekaar geveegd te hebben. Nu ben ik aan het sparen voor een vehicle die mij makkelijker van A naar B kan brengen.

 

Persoonlijk vind ik de Deluxo een ontzettend tof design, het is snel op de grond, nog sneller in hovermode en hij het kan ook even de bergoversteken als je je vleugels spreid. Nu heb ik begrepen, dat als je gebruikt wilt maken van raketten, je hierbij een MOC of een Avenger moet komen, wat weer extra miljoenen kost...

 

Ik hoef niet persee een gewapende Deluxo te hebben, maar zou wel mooi zijn om hier en daar een rotje af te knallen.

Aan de andere kant lees ik ook zeer positieve verhalen over de Avenger. Je kunt wapens upgraden, customizen etc en eventueel een auto meenemen. Alleen het oogt lomp plus heeft het niet de look en feeling van een Deluxo.

 

Wat raden jullie mij aan om te doen met mijn centen?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je al bezit. Als je een Avenger wilt kopen moet je allereerst een Facility hebben. Dit kost uiteraard ook weer veel geld. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor de extra's van de Avenger die jij noemt. Ik moet erbij vermelden dat ik beide voertuigen niet in mijn bezit heb. Maar als ik nu moest kiezen zou ik voor de (onbewapende) Deluxo gaan. :) 

 

Ik zie nu dat de Avenger deze week is afgeprijsd. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

58 minuten geleden, PrioX zei:

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je al bezit. Als je een Avenger wilt kopen moet je allereerst een Facility hebben. Dit kost uiteraard ook weer veel geld. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor de extra's van de Avenger die jij noemt. Ik moet erbij vermelden dat ik beide voertuigen niet in mijn bezit heb. Maar als ik nu moest kiezen zou ik voor de (onbewapende) Deluxo gaan. :) 

 

Ik zie nu dat de Avenger deze week is afgeprijsd. ;) 

 

Hartelijk dank voor je reactie @PrioX

Ik bezit een standaard facility in Paleto Bay (als ik de naam juist ingetoets heb) vind persoonlijk de deluxo ook stoerder ogen en dat andere is maar lompe grote helicopter maar aan de andere kant heeft het zijn voordelen.

 

Alleen jammer dat Rockstar voor ieder kleine upgrade paar nullen achter de komma’s plakt. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je een bunker hebt met een Mobile Operation Centre (MOC)? Als je namelijk al een MOC hebt zou het zonde zijn om een Avenger te kopen, aangezien je in die MOC ook voertuigen goed kunt upgraden en bewapenen. Zelf vind ik een Avenger ook veel leuker, maar ik heb'm uiteindelijk toch niet gekocht omdat ik al een MOC heb.

 

Het lijkt me in ieder geval aan te raden om een MOC óf Avenger the hebben om je voertuigen in up te graden, dus als je nog geen MOC hebt zou ik de Avenger kopen en indien je er wel een hebt gewoon lekker voor de Deluxo gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Ik weet niet of je een bunker hebt met een Mobile Operation Centre (MOC)? Als je namelijk al een MOC hebt zou het zonde zijn om een Avenger te kopen, aangezien je in die MOC ook voertuigen goed kunt upgraden en bewapenen. Zelf vind ik een Avenger ook veel leuker, maar ik heb'm uiteindelijk toch niet gekocht omdat ik al een MOC heb.

 

Het lijkt me in ieder geval aan te raden om een MOC óf Avenger the hebben om je voertuigen in up te graden, dus als je nog geen MOC hebt zou ik de Avenger kopen en indien je er wel een hebt gewoon lekker voor de Deluxo gaan. :)

En ook jij bedankt voor je informatieve post @KaiSkillzz ! Ik bezit geen Bunker, enkel een Facility, het is dat de design erg tof vind van de Deluxo, en stel als de bewapening mij niet zo heel veel interesseert, kan ik nog op later termijn een Avenger kopen toch? Met een Deluxo kan ik in staat zijn om VIP missies te grinden en uiteindelijk later te bewapenen met een Avenger. Mijn keus is gemaakt! Hartelijk dank jullie beide voor de moeite en uitleg!_O_

 

By the way, als ik alle Doomsday Heists gefixed heb, dan kan je ze blijven herhalen zonder de setups toch? Wat een prima en snel verdien model is om eerder die Avenger aan te schaffen i.p.v. 25K te verdienen met een VIP missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2/6/2018 om 17:32, MoTricep zei:

 

 

By the way, als ik alle Doomsday Heists gefixed heb, dan kan je ze blijven herhalen zonder de setups toch? Wat een prima en snel verdien model is om eerder die Avenger aan te schaffen i.p.v. 25K te verdienen met een VIP missies.

Volgens mij moet je alles opnieuw doen. Je kan wel meedoen als iemand anders host en als je dan alle missies dort als support krijg je 50k extra als challenge bonus.

 

Dit is trouwens de leukste manier om de deluxo en de avenger te gebruiken (als een vriend de ander heeft of je nog even verder grind):

Doe je deluxo in je avenger, vlieg zo hoog als je kan, autopiloot aan, ga naar je deluxo, spring uit de achterklep, je vliegt nu een auto 7000 voet in de lucht, zet de deluxo vliegmodus uit, draai een miljoen rondjes terwijl je naar onder valt, ????, profit

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Faenty. zei:

Volgens mij moet je alles opnieuw doen. Je kan wel meedoen als iemand anders host en als je dan alle missies dort als support krijg je 50k extra als challenge bonus.

 

Dit is trouwens de leukste manier om de deluxo en de avenger te gebruiken (als een vriend de ander heeft of je nog even verder grind):

Doe je deluxo in je avenger, vlieg zo hoog als je kan, autopiloot aan, ga naar je deluxo, spring uit de achterklep, je vliegt nu een auto 7000 voet in de lucht, zet de deluxo vliegmodus uit, draai een miljoen rondjes terwijl je naar onder valt, ????, profit

 

Dit meen je niet. Dus niks voor niks zo’n hele tering facility in Paleto Bay gekocht en vervolgens moet je al die achterlijke, tijdslepende, niks verdienende, domme prep missions opnieuw doen?

 

Begin steeds meer aan Rockstar te irriteren. Dit is gewoon mensen uitmelken domme Heists. Nu al geen zin om de rest te doen serieus. Ik dacht eenmaal unlocked kun je ze blijven herhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

29 minuten geleden, Faenty. zei:

Tja, het is meer T2 dan R*.

Beide mogen opvlinderen, weet je toevallig of iemand hoe ik van dat achterlijke facility af kan komen? Kan ik een warehouse kopen en daarmee een deel van het bedrag terug krijgen of is dit zo’n facility een dubbelzijdig plakband?

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, MoTricep zei:

Beide mogen opvlinderen, weet je toevallig of iemand hoe ik van dat achterlijke facility af kan komen? Kan ik een warehouse kopen en daarmee een deel van het bedrag terug krijgen of is dit zo’n facility een dubbelzijdig plakband?

Het enige wat je kunt doen is een goedkopere facility kopen en kijken of je meer geld terugkrijgt dan dat je moet betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Faenty. zei:

Het enige wat je kunt doen is een goedkopere facility kopen en kijken of je meer geld terugkrijgt dan dat je moet betalen.

 

Paleto Bay is de goedkoopste facility. Maar na deze info, ben ik zo afgeknapt dat ik verder niet meer online ga spelen. Waardeloos. Tenzij er andere mogelijkheden zijn om goed geld te verdienen, maar door al die you need this bij dit en you need that by this zie je door alle bomen de bos niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

@MoTricep ik snap je gevoel helemaal. Voor mij is het geen reden om te stoppen met online aangezien ik er nog steeds plezier uithaal om het te spelen zonder toegang te hebben tot alle content. Ik ben het oneens met de praktijken in online en ik zou meer plezier hebben als het minder bullshit had. En dit reflecteer ik door er geen geld meer aan uit te geven (dit heb ik een keer gedaan maar was erg teleurgesteld met mijn content to money ratio, dus dat was ook een laatste keer voor mij). Maar ik snap het wel vanuit T2, zij maken zo de meeste winst en dat is uiteindelijk wel hun legale plicht als public company. Al in al, ik vind het belachelijk hoe ze er mee omgaan, maar mjjn plezier die ik nu nog gratis uit t spel kan halen is het me nog waard om te spelen. Maar nogmaals, ik snap compleet waarom je niet meer zou spelen. 

Link to comment
Delen op andere websites

13 minuten geleden, Faenty. zei:

@MoTricep ik snap je gevoel helemaal. Voor mij is het geen reden om te stoppen met online aangezien ik er nog steeds plezier uithaal om het te spelen zonder toegang te hebben tot alle content. Ik ben het oneens met de praktijken in online en ik zou meer plezier hebben als het minder bullshit had. En dit reflecteer ik door er geen geld meer aan uit te geven (dit heb ik een keer gedaan maar was erg teleurgesteld met mijn content to money ratio, dus dat was ook een laatste keer voor mij). Maar ik snap het wel vanuit T2, zij maken zo de meeste winst en dat is uiteindelijk wel hun legale plicht als public company. Al in al, ik vind het belachelijk hoe ze er mee omgaan, maar mjjn plezier die ik nu nog gratis uit t spel kan halen is het me nog waard om te spelen. Maar nogmaals, ik snap compleet waarom je niet meer zou spelen. 

Hartelijk dank voor je vriendelijke, begripvolle en informatieve post! Je hebt me wel nu een andere kijk erop gegeven, ik zal eens opzoeken wat nou een beetje lucratieve business is. Want die hele Facility is gewoon een fraud :) 

 

Nogmaals mijn dank is groot aan jou! 

Link to comment
Delen op andere websites

@MoTricep beste manier is een vehicle warehouse (als je ceo bent en een vehicle warehouse hebt) waarmee je ongeveer 300k per uur kan verdienen als je er ook een heel uur aan besteed. Als je daarnaast jog een bunker hent kun je die tegelijkertijd laten werken voor nog een 100k ofzoiets per 2 uur waar je dan alleen 10 minuten voor hoeft te werken.

 

Hier een guide voor de bunker: https://www.google.nl/amp/s/amp.reddit.com/r/gtaonline/comments/6iocy4/solo_gunrunning_sell_missions_guide_how_to_choose/

 

Hier een guide voor solo money making: https://www.reddit.com/r/gtaonline/comments/6q22ms/tips_for_lone_wolf_in_gta_online/

 

 

Ze zijn niet 100% up to date maar ik zie zon1 2 3 niet dingen die fout zijn dus dat moet goedkomen. Als je op xbox zit en geen ceo bent, kunnen we samen wel wat spelen en dan kun je als mijn associate ong 100k per uur verdienen als.we t goed doen. (Die vehicle missions en dan doe jij tussendoor vip werk voor 25k, 4 keer per uur) das een van de betere/leukere manieren om te verdienen als je zelf geen ceo bent naar mijn mening

Link to comment
Delen op andere websites

Op 10-2-2018 om 10:14, Faenty. zei:

@MoTricep beste manier is een vehicle warehouse (als je ceo bent en een vehicle warehouse hebt) waarmee je ongeveer 300k per uur kan verdienen als je er ook een heel uur aan besteed. Als je daarnaast jog een bunker hent kun je die tegelijkertijd laten werken voor nog een 100k ofzoiets per 2 uur waar je dan alleen 10 minuten voor hoeft te werken.

 

Hier een guide voor de bunker: https://www.google.nl/amp/s/amp.reddit.com/r/gtaonline/comments/6iocy4/solo_gunrunning_sell_missions_guide_how_to_choose/

 

Hier een guide voor solo money making: https://www.reddit.com/r/gtaonline/comments/6q22ms/tips_for_lone_wolf_in_gta_online/

 

 

Ze zijn niet 100% up to date maar ik zie zon1 2 3 niet dingen die fout zijn dus dat moet goedkomen. Als je op xbox zit en geen ceo bent, kunnen we samen wel wat spelen en dan kun je als mijn associate ong 100k per uur verdienen als.we t goed doen. (Die vehicle missions en dan doe jij tussendoor vip werk voor 25k, 4 keer per uur) das een van de betere/leukere manieren om te verdienen als je zelf geen ceo bent naar mijn mening

 

Ben inmiddels begonnen! Verdiend lekker inderdaad ben je duizendmaal dankbaar topper!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...