Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
PrioX

[RDR2] Moet First Person een onderdeel zijn?

First Person  

8 members have voted

1. 1. Moet First Person View een modus in RDR2 zijn?

• Ja
      2
    • Nee
      4
    • Geen mening
      2

Recommended Posts

PrioX

Volgens de recente leak zou het zomaar kunnen dat we in Red Dead Redemption 2 een First Person-mode krijgen zoals we die ook in GTA V hebben gezien. Lijkt jou dit wat, of heb je liever alleen de traditionele Third Person-modus? Stemmen kan hierboven en toelichten hieronder. :) 

Faenty.

Zoals ik ook al in andere topics heb gezegd is first person naar mijn mening een erg goede toevoeging geweest en zal ik dit ook graag in RDR2 willen zien. Op die manier heb je tenminste ook wat aal wapens die er sick uitzien.

Ezra24rct3

Het zou leuk zijn als extra, maar zou het ook niet missen.

Guardian1980

Ik speel zelf vrijwel alleen maar TPV-games, vind FPV helemaal niks. Maar voor degenen die het graag zouden willen moet het er gewoon in zitten. 

JasonStatham

Moet niet, maar mag wel. Weet niet of het aan mij lag, maar de firstperson mode in V wou maar niet wennen. Het voelde heel erg vreemd aan met de controller, net alsof ik een goedkope indie game speelde waar ook niet alles geraffineerd is.

Phoenyxar

Zelf zou ik het wel graag zien. Ik ben er nooit echt een groot fan van geweest, maar in games als bijvoorbeeld Far Cry 4 komt het toch goed tot zijn recht, ik denk niet dat het onmogelijk is voor een game als RDR (2) om zo toch een extra beetje diepgang te creëren. Verder staat het niet hoog op het verlanglijstje, dat ze eerst maar een degelijke levende gamewereld met toegankelijke interieurs voorzien, anders is zo'n First Person nauwelijks een toevoeging.

PrioX

Ben benieuwd of FPS-view aanwezig is. In de previews hebben we er niks over gehoord. :( Het lijkt me toch wel gaaf om Red Dead in first person te ervaren. 

CaptainCook

in 1 van de Revieuws staat dat vooral bij het jagen fpv voordeel geeft omdat je op het dier kan focussen.

dus zit er in

Nyltje

In Gta V speel ik weleens in first person, omdat de game uitdager kan maken. Het is grappig/leuk om te doen, maar praktisch vind ik third person handiger. Geen mening voor mij dus.