Jump to content

[RDR2] Moet First Person een onderdeel zijn?


PrioX

First Person  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet First Person View een modus in RDR2 zijn?

    • Ja
      2
    • Nee
      4
    • Geen mening
      2


Recommended Posts

Volgens de recente leak zou het zomaar kunnen dat we in Red Dead Redemption 2 een First Person-mode krijgen zoals we die ook in GTA V hebben gezien. Lijkt jou dit wat, of heb je liever alleen de traditionele Third Person-modus? Stemmen kan hierboven en toelichten hieronder. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik ook al in andere topics heb gezegd is first person naar mijn mening een erg goede toevoeging geweest en zal ik dit ook graag in RDR2 willen zien. Op die manier heb je tenminste ook wat aal wapens die er sick uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet niet, maar mag wel. Weet niet of het aan mij lag, maar de firstperson mode in V wou maar niet wennen. Het voelde heel erg vreemd aan met de controller, net alsof ik een goedkope indie game speelde waar ook niet alles geraffineerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf zou ik het wel graag zien. Ik ben er nooit echt een groot fan van geweest, maar in games als bijvoorbeeld Far Cry 4 komt het toch goed tot zijn recht, ik denk niet dat het onmogelijk is voor een game als RDR (2) om zo toch een extra beetje diepgang te creëren. Verder staat het niet hoog op het verlanglijstje, dat ze eerst maar een degelijke levende gamewereld met toegankelijke interieurs voorzien, anders is zo'n First Person nauwelijks een toevoeging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...