Jump to content

[RDR2] Ga jij RDR2 op de releasedatum kopen?


Michael

Recommended Posts

Nu dat wij weten dat Red Dead Redemption 2 op 26 oktober 2018 wordt uitgebracht door Rockstar Games (als het niet weer wordt uitgesteld), ga jij Red Dead Redemption 2 op de releasedatum kopen, of ga je eerst wachten?

 

Ik twijfel zelf nog een beetje, want ik heb de andere RDR games niet gespeeld. Dus ik wacht eerst voor meer video's en informatie, daarna koop ik het spel misschien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut! Dit is de eerste game in vijf jaar waar ik echt naar uit kijk. Ik weet nog niet helemaal of ik het spel fysiek of digitaal koop, dat ligt eigenlijk een beetje aan de verschillende edities die er ongetwijfeld zullen komen. Mocht ik hem digitaal kopen dan zit ik om 00:00 klaar om het spel te spelen. :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel heel erg over de aanschaf van deze game.

Vond Red Dead Redemption in het begin wel leuk om te spelen, maar na een tijdje wist het mij niet meer te boeien. 

 

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

De meesten kunnen al raden wat mijn antwoord is. :7 Natuurlijk ga ik RDR2 op releasedag kopen. Ik heb hem echter nog niet gepre-ordered, omdat ik aan het wachten ben op een eventuele Collector's Edition. Maar van zodra deze game uit is, haal ik hem zeker in huis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hier ook instant koop.

indien mogelijk neem ik zelfs een weekje vrij.

Ben benieuwd of online meteen speelbaar is.

Eerlijk gezegd kijk ik daar het meest naar uit.

Possie vormen banken overvallen en je eigen farm of Saloon opbouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope.

 

Ik heb RDR op de eerste dag destijds gekocht, hetzelfde voor V trouwens, maar ik zie geen reden meer in om dat nog te doen. Ik zal het toch niet kunnen spelen op de release zelf, dus dan wacht ik wel tot de prijs weer keldert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Nja.. Dan zou er voor mij een PC versie moeten komen. Daar hoop ik heel erg op na alle trailers en screenshots gezien te hebben. Als ie op pc zou komen zou ik alsnog twijfelen, omdat ik RDR1 nooit gespeeld heb, maar wat ik zie van RDR2; ongelofelijk. Daarnaast is het ook een Rockstar game en weet ik gewoon dat de open world helemaal perfect is.

 

Voor iemand die RDR1 nooit gespeeld heeft heb ik het gevoel dat RDR2 een soort Gta V is, maar dan totaal anders, als je begrijpt wat ik bedoel. Tuurlijk is het geen Gta en heeft het totaal verschillende game systemen en elementen, maar ik denk omdat ik de stijl van Gta leuk vind (en de cowboys sfeer, systemen enz.), dat ik me met deze game heel erg ga vermaken.

 

De enige game die ik ooit gepreorderd heb is Gta V. De reden: ik wist dat het een goede game zou worden. Bij Rockstar heb ik veel meer vertrouwen dan een Ubisoft ofzo. Ik heb altijd het gevoel dat er geen aandacht aan die games besteed is, maar ze er gewoon maar uit moeten voor geld, dan nog niet over de dure dlc's en season passes.

 

Verder kijk ik ook of er leuke extraatjes zijn bij een preorder. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...