Jump to content

Insurgent pickup


Jo0ones

Recommended Posts

Ik heb een insurgent pick up gekocht geupgrade met alles erop en eraan. Elke keer als ik hem aanvraag om er dingen mee te gaan doen is hij gewoon standaard. Is dit normaal? Ik geef steeds 3 of 4 ton uit om hem top beveiligd enzo te krijgen en nu kan ik dat voor de 4de keer doen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum! :) 

 

Zodra je een Insurgent Pick-Up een upgrade geeft zal dit geen Pegasus voertuig meer zijn maar een personal vehicle. Als je nu in je garages gaat kijken zullen er vier Insurgent Pick-Up Customs staan. Je moet de Custom variant dus niet via Pegasus bestellen, zij leveren namelijk alleen de normale versie. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum! :) 

 

Zodra je een Insurgent Pick-Up een upgrade geeft zal dit geen Pegasus voertuig meer zijn maar een personal vehicle. Als je nu in je garages gaat kijken zullen er vier Insurgent Pick-Up Customs staan. Je moet de Custom variant dus niet via Pegasus bestellen, zij leveren namelijk alleen de normale versie. ;) 

Bedankt voor je reactie! Je had gelijk heb er meerdere haha! Dan nog een ander vraagje. Misschien een hele stomme maar; ik word vaak op grote afstand neergeschoten door mensen die terwijl ze aanrichten heen en weer lopen (bloed irritant als je zelf met een heavy sniper uit stilstand staat te richten). Maar hoe kan dat? Welk wapen kan van zo'n afstand zulke schade aanrichten terwijl ze gewoon heen en weer bewegen? Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, Jo0ones zei:

Bedankt voor je reactie! Je had gelijk heb er meerdere haha! Dan nog een ander vraagje. Misschien een hele stomme maar; ik word vaak op grote afstand neergeschoten door mensen die terwijl ze aanrichten heen en weer lopen (bloed irritant als je zelf met een heavy sniper uit stilstand staat te richten). Maar hoe kan dat? Welk wapen kan van zo'n afstand zulke schade aanrichten terwijl ze gewoon heen en weer bewegen? Alvast bedankt

Ik vermoed dat deze spelers de Marksman Sniper gebruiken. Deze kan snel schieten en met een beetje ervaring leg je iemand met drie schoten om. Dat ze snel bewegen tijdens het schieten is inderdaad ontzettend irritant. Maar jij kan dit ook. Dit kun je instellen bij de besturingsopties in het menu: Start > Settings > Controls > 'Allow Movement When Zoomed' > On. 

 

Je kunt nu tijdens het richten met een sniper ook bewegen. Om je bewegingen nog sneller te maken moet je voordat je gaat richten in first person gaan. Dit geeft je net dat kleine beetje extra snelheid tijdens het bewegen. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...