Jump to content

[RDR2] Terugkerende personages


PrioX

Recommended Posts

Ik was benieuwd of jullie personages hebben uit Red Dead Redemption die jullie graag in deel 2 terug zouden willen zien? Het verhaal draait om de gang van Dutch, dus we zullen ongetwijfeld een aantal gangleden terug zien zoals Bill Williamson en misschien John Marston. Ik hoop zelf dat we Landon Ricketts gaan terugzien, in de tijd dat hij nog bekend stond als beroemde Gunslinger. :) 

 

Wie hoop jij terug te zien?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Op 2/19/2018 om 09:34, PrioX zei:

Ik hoop zelf dat we Landon Ricketts gaan terugzien, in de tijd dat hij nog bekend stond als beroemde Gunslinger. :)

Landon Ricketts moet wel terugkeren toch? Legendary gunslinger, was aanwezig bij de Blackwater Massacre en 1 van de weinige survivors. Zijn voice-acteur is wel overleden helaas.. :{ Ik ben wel benieuwd aan welke kant van de wet hij dan staat, veel mensen gaan ervan uit dat hij altijd een outlaw is geweest, maar ik vind wel dat er ruimte is om daarover te twijfelen. Ik kan mij niet goed herinneren wat hij nou wist van Dutch en zijn gang, maar ik verwacht volgende week bij zijn missies te zijn in RDR.

 

Ik hoop dat Edgar Ross ook een rolletje zal spelen. Een beetje verklaring voor de gruwelijke bitterheid die zijn personaliteit heeft overgenomen zou wel welkom zijn. "You are a wanted man, Mr. Morgan", lijkt erop dat hij dat zegt.

 

Nigel West Dickens in een stranger-achtige sidemissie :klap:

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de stemacteur van Landon Ricketts is overleden wist ik niet. :{ Hopelijk zien we zijn personage toch nog terug. Nu jij het over stranger missies hebt; ik hoop ook nog wel de man terug te zien uit de stranger missie 'Do I Know You', je weet wel met die hoge hoed. 

 

7 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik hoop dat Edgar Ross ook een rolletje zal spelen.

DcNrZ97X0AAMCMr.jpg ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een -nog niet zo afgetakelde- Seth Briars als Stranger wel zien zitten. Als je een deel van zijn normale leven en dan zijn descend into chaos zou meemaken lijkt me dat wel eens een interessante ervaring. Ook de vader of moeder van Sam Odessa, op diens idiote queeste dan, zou me wel lachen lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenlijk dat R* zuinig is met het aantal terugkerende personages, zodat er ruimte is voor nieuwe interessante personages. Als je te veel bekende personages gaat toevoegen, gaat de game misschien aanvoelen als een goedkope kopie van de vorige game en dus niet origineel, en voor een game waar 8 jaar werk in is gestoken zou dat zonde zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat risico bestaat. RDR 2 zal RDR eclipsen op elk vlak en ik ga er van uit dat de hoeveelheid personages (waar ik ook éénmalige personages in meetel) een veelvoud zal zijn van diens voorganger. Natuurlijk hoop ik niet elk personage uit RDR tegen te komen, maar hier en daar een terugkerend personage of een personage dat verwijst naar een vorig personage is welkom (zo lang dat personage op zichzelf wat achtergrond heeft meer dan puur verwant aan idioot X).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Toch veel terugkerende personages, in jongere tijden, ik vind t leuk want zoveel jaar zit er niet tussen deel 1 en 2. 

Ook personages van kleinere scripts in deel 1 zijn nu meer aanwezig. Het lééft veel meer

Bewerkt: door Schumy7_Patriot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game nog niet gespeeld, maar ik hoop dat belangrijke personages dit keer ook te zien zijn tijdens het free roamen i.p.v. dat ze cutscene/missie-exclusief zijn. Wat mij benieuwd is dat 'The Blackwater Massacre' gebeurde in 1899, gaan we hier iets van terugzien/horen ingame?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...