Jump to content

Vehicle export.


007ruben

Recommended Posts

Hallo, 

 

Als ik het goed heb krijgen associates nooit geld tijdens dit soort missies. Ze worden om de zoveel tijd betaalt door SecuroServ. Of alleen de bestuurder van een auto krijgt een klein geldbedrag. Maar dat weet ik niet zeker. 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, PrioX zei:

Hallo, 

 

Als ik het goed heb krijgen associates nooit geld tijdens dit soort missies. Ze worden om de zoveel tijd betaalt door SecuroServ. Of alleen de bestuurder van een auto krijgt een klein geldbedrag. Maar dat weet ik niet zeker. 

Ik speel het weer na 1 jaar pauze er tussen maar mijn vraag kwam vanuit ik me kan herinneren dat het wel zo was. 

Het zou wel on eerlijk wezen. 

Leader krijgt 200k+ en wij maar 2000 per uur ofzo? 

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als Associate krijg je per 15 minuten uitbetaald en naarmate je jullie meer CEO missies hebben gedaan, stijgt je salaris.

En telkens als je baas vermoord wordt of de pijp uit gaat door zijn schuld, worden de salarissen van Associates ingekort en hoe vaker

die dood gaat, hoe minder je krijgt.

 

Als MC Prospects krijg je wel elke missie uitbetaald en MC Bikers Contracts is het beste manier om betaald te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 22-2-2018 om 11:31, TryX zei:

Dacht dat je een klein bedrag krijg bij de verkoop van een auto?

Een heel klein bedrag als je CEO net gestart is. Als de CEO al een tijdje is gestart, dus zo een paar uurtjes of langer, dan is het 10k of 20k en dat is alleen

voor 1 keer nadat je een auto hebt bezorgt bij de kopers. Als de CEO jou al het vuile werk laat doen en jij voor de 2de nog een auto bezorgt bij de koper,

krijg je niets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kan als CEO naast los 1 tot 4 auto's verkopen afhankelijk van het aantal assistenten, ook een collectie van 2 tot 4 auto's verkopen. Hierbij ontvangen de assistenten ook een bedrag naast het "vaste loon" dit is 

Met 2 auto's  $20.000

        3 auto's  $35.000

        4 auto's $50.000 

Dit krijgt elke assistent 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...