Jump to content

Garage verkopen hoe ?


Mitchelbrunssum

Recommended Posts

Beste mensen.

Ik was in het bezit van een appartement. Nu heeft mijn dochter gisteren gespeeld en heeft op een of andere wijze mijn appartement verkocht en een garage gekocht..... hoe kan ik dit weer terug draaien ? 

Alvast hartelijk dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum. :) 

 

Een aankoop terugdraaien is helaas niet mogelijk. Wat je wel weer kunt doen is opnieuw een/het appartement kopen en deze inwisselen voor de garage. Eigenlijk hetzelfde doen als wat er gebeurd is. Het nadeel is dan wel dat je opnieuw geld moet uitgeven. Je krijgt wel een klein deel terug van het aankoopbedrag van de garage wanneer je deze inwisselt voor een appartement. 

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum. :) 

 

Een aankoop terugdraaien is helaas niet mogelijk. Wat je wel weer kunt doen is opnieuw een/het appartement kopen en deze inwisselen voor de garage. Eigenlijk hetzelfde doen als wat er gebeurd is. Het nadeel is dan wel dat je opnieuw geld moet uitgeven. Je krijgt wel een klein deel terug van het aankoopbedrag van de garage wanneer je deze inwisselt voor een appartement. 

Ahaa top.

Hoe kan ik het beste weer een appartement aankopen ? En hoe kan ik het inwisselen.

Dank u.

Link to comment
Delen op andere websites

Via het in-game internet dat je via je telefoon opent kun je naar de website 'Dynasty 8' gaan. Daar zijn huizen, appartementen en garages te koop. Welke je kiest is aan jou :). Ik geloof dat wanneer je de aankoop bevestigd hebt je een menu voor je krijgt waarin je kunt kiezen in welk saveslot je het appartement wilt stoppen. Door op het saveslot met de garage te klikken wissel je deze in. 

Link to comment
Delen op andere websites

24 minuten geleden, PrioX zei:

Via het in-game internet dat je via je telefoon opent kun je naar de website 'Dynasty 8' gaan. Daar zijn huizen, appartementen en garages te koop. Welke je kiest is aan jou :). Ik geloof dat wanneer je de aankoop bevestigd hebt je een menu voor je krijgt waarin je kunt kiezen in welk saveslot je het appartement wilt stoppen. Door op het saveslot met de garage te klikken wissel je deze in. 

Het lukt helaas niet....

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Mitchelbrunssum zei:

Het lukt helaas niet....

 

Brunssum jonguh. Woon ik ook :)

 


 


Zodra je op "Buy Apartment" of wat er ook staat zou je het volgende scherm moeten zien.

317jszp.jpg

Als je dit te zien krijgt moet je dus het adres van de garage selecteren en ruil je deze dus weer in voor een Apartment of Stilt house of whatever.

 

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...