Jump to content

Voertuigen


Gamewizard_001

Recommended Posts

Ik heb een paar vraagjes die ik als beginner nog niet kan beangwoorden,

 

1. Ik heb in video’s mensen gezien die een plaats hebben waar ze auto’s bewaren (witte garage), hoe en waar kan ik deze kopen?

 

2. Is er dan ook een haven waar ik mijn boten kan bewaren?

 

3. Ik doe graag eens een overval om geld te verdienen maar dat gaat meestal maar tot 100 dollar. Kennen jullie een trucje om makkelijk en snel veel geld te verdienen?

 

hopelijk k7nnzn jullie mij zo snel mogelijk beantwoorden

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum :)

 

1. Die witte plaats is waarschijnlijk de garage van een high-end appartement. Deze kun je kopen via de in-game website 'Dynasy 8'. 

 

2. Nee, op dit moment er geen haven die dient als opslag. Wel kan je een boot kopen via de website 'DockTease'. Zodra je deze gekocht hebt kun je via je mobiel naar Pegasus bellen en je boot bestellen. Dit kost $200 per keer. Je boot (of ander voertuig via Pegasus) zal in de regio verschijnen. 

 

3. Een winkel overvallen levert je ongeveer $1000-$2000 op. Dat is inderdaad niet veel. Je kunt natuurlijk ook Contact Missions. Deze kun je starten via het pauze menu: Start > Online > Jobs > Play Job > Rockstar Created > Contact Missions. Er zijn tal van verschillende missies die je kunt voltooien. Wanneer je uiteindelijk $50.000 op je bankrekening hebt staan kun jezelf registeren als een VIP. Hierna is het weer mogelijk om een warenhuis of bunker te kopen waarmee je speciale export missies kunt starten waarmee redelijk goed te verdienen is. 

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, PrioX zei:

Wanneer je uiteindelijk $50.000 op je bankrekening hebt staan kun jezelf registeren als een VIP. Hierna is het weer mogelijk om een warenhuis of bunker te kopen waarmee je speciale export missies kunt starten waarmee redelijk goed te verdienen is. 

Kleine aanvulling; om een warenhuis te kopen heb je eerst een kantoor nodig (goedkoopste is 1.000.000), een bunker is mogelijk met een kantoor of een motorcycle club. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...