Jump to content

Fortnite: Battle Royale


Kaitjee98

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Ik heb wel eens gewonnen :D. Maar ik ben niet zo'n fan van het bouwen, eigenlijk vergeet ik het altijd. Ik bouw eigenlijk alleen maar iets om ergens op te komen (een dak of zo). Vooral wanneer de match het einde bereikt faal ik hierdoor. Andere spelers hebben grote luchtkastelen en bunkers gebouwd waar ik dan nog doorheen moet breken terwijl ik achter een boom sta te schuilen. :7 

 

Complimenten voor Epic Games. Wekelijks kwalitatieve gratis updates uitbrengen is iets dat meer spellen moeten doen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ben ook nog niet helemaal thuis in het bouwen, gaat me allemaal veel te snel af :7 Ook heb ik het idee dat het schieten niet helemaal naar behoren werkt, maar goed het is dan ook een gratis game.

 

Zelf heb ik ook pas 4x VR, 2x in duo en 2x in squads. In solo al wel een paar keer 2e en 3e, maar helaas geen goud :( .

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder mijn beste Victory Royale tot dus ver

 

 

Leuke game, al veel potjes gespeeld. Vaak komt een win halen toch wel geluk aan. Vind wins halen in solo tot nu toe wel het makkelijkst, maar spelen met duo's of squads het leukst :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Iemand de nieuwe mode gebaseerd op Infinity War al gespeeld? :)

 

Moet wel zeggen dat Thanos redelijk zwak is, wat voornamelijk opvalt in Tilted Towers. Aangezien ik beter ben in bouwen dan schieten heb ik meestal grote bouwwerken in de lucht hangen met launchpads aan elke uiteinde waardoor ik altijd sneller dan Thanos kan bewegen en terwijl schade kan verrichten. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb het een tijdje gespeeld maar wist me toen eigenlijk niet lang te boeien.

Wil het overigens nu toch weer een kans geven want die 50 v 50 Mode lijkt me wel grappig.

 

Moet de game dan wel opnieuw downloaden en ben daar een beetje te lui voor momenteel.

Daarnaast is ook mijn downloadsnelheid niet om over een huis te schrijven.

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...