Jump to content

Gezichts verandering


Creabea1973

Recommended Posts

Hallo ik heb een vraagje over het veranderen van de gta online speler. We willen niet weer helemaal opnieuw beginnen. Maar bij het aanmaken van onze online speler is er wat mis gegaan en heeft ze nu lelijke littekens en haar gezicht en die willen we kwijt. Hoe moeten we dat doen zonder weer helmaal opnieuw te moeten beginnen. Ik hoop dat iemand me hier bij kan helpen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

 

Je kunt je personage aanpassen via het interactie menu. Onder de optie 'Style' staat de optie 'Change Appearance'. Dit kost echter wel $100.000 per keer. Je krijgt nu de opties die je ook kreeg toen je voor het eerst je personage hebt aangemaakt. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

35 minuten geleden, PrioX zei:

Hallo,

 

Je kunt je personage aanpassen via het interactie menu. Onder de optie 'Style' staat de optie 'Change Appearance'. Dit kost echter wel $100.000 per keer. Je krijgt nu de opties die je ook kreeg toen je voor het eerst je personage hebt aangemaakt. :) 

Super bedankt ga het aanpassen zodra ik het geld weer heb

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die littekens altijd zichtbaar of verschijnen ze na een tijdje spelen?

Je karakter krijgt namelijk ook verwondingen als je karakter schade oploopt. (Bijvoorbeeld door een schietpartij of opgeblazen worden.) Deze verwondingen kan je weghalen door een nieuwe sessie te zoeken of te douchen in je appartement. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-4-2018 om 08:38, Tommie59 zei:

Zijn die littekens altijd zichtbaar of verschijnen ze na een tijdje spelen?

Je karakter krijgt namelijk ook verwondingen als je karakter schade oploopt. (Bijvoorbeeld door een schietpartij of opgeblazen worden.) Deze verwondingen kan je weghalen door een nieuwe sessie te zoeken of te douchen in je appartement. :)

De littekens had ze al bij het opstarten. Is nu wel goed maar inderdaad naar verloop van tijd heeft ze ze nu ook weer. Was er ook achter gekomen dat ze tijdens het spelen weer op andere plaatsenkomem:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...