Jump to content

Sportkenners 2018 - Reactiectopic


Cabyon

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cabyon

    33

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    18

  • Thundercover

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
Op 14-11-2018 om 11:33, NandroDavids zei:

Doen we nog een extra ronde?

Ja - sorry voor de late communicatie. Hoofdpost is aangepast. Zal FIFA WK voor clubs (mannen) worden, voetbal, 12-22 december.


Eerstvolgende editie EK handbal dames, inschrijvingstermijn 30 november a.s.

Link to comment
Delen op andere websites

23 minuten geleden, aron24 zei:

Begrijp ik vraag zes nou goed? Kun je gwn alle namen van het Nederlandse handbalteam insturen en dan gewoon zo punten krijgen? Lijkt me namelijk vrij goedkoop punten scoren

Die tactiek was ik wel van plan uit te voeren inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat je hebt aangepast, maar het is er niet duidelijker op geworden. Vraag 6 is nu hoeveel Nederlandse speelsters er in het ALL-STAR-team komen, wat suggereert dat je een getal moet noemen. Maar tussen haakjes staat dat je punten krijgt voor de juist genoemde dames, wat suggereert dat je namen moet noemen. En daar staat dat er geen minimum of maximum is, terwijl je hier een maximum van 5 stelt :?

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, Guardian1980 zei:

Ik weet niet wat je hebt aangepast, maar het is er niet duidelijker op geworden. Vraag 6 is nu hoeveel Nederlandse speelsters er in het ALL-STAR-team komen, wat suggereert dat je een getal moet noemen. Maar tussen haakjes staat dat je punten krijgt voor de juist genoemde dames, wat suggereert dat je namen moet noemen. En daar staat dat er geen minimum of maximum is, terwijl je hier een maximum van 5 stelt :?

Misschien ben ik een veteraan, want ik was de war. Ik vermoed dat ik simpelweg ben vergeten om op opslaan te klikken vorige keer. :7 Had het (op de webpagina) wel degelijk aangepast.

 

Enfin, de wijziging staat er nu echt. Ik hoop dat het duidelijk is. De inzendingstermijn nadert snel, wees dus niet te laat met het inzenden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Cabyon, ik blijf je lastig vallen.

 

Vraag 1 is "Wie spelen in de halve finales in het EK dameshandbal 2018?" Dit suggereert dat je in een willekeurige volgorde vier landen moet noemen. Maar daar achteraan volgt "3 punten voor het juiste team op de juiste plaats; 2 punten voor het voorspellen van een team in de laatste vier doch op de verkeerde plek." En dit suggereert dat je wel degelijk een bepaalde volgorde moet hanteren, namelijk dat je de top-4 in correcte volgorde moet voorspellen.

 

Vertel, hoe zit het!?!?!?

Link to comment
Delen op andere websites

16 uur geleden, Guardian1980 zei:

@Cabyon, ik blijf je lastig vallen.

 

Vraag 1 is "Wie spelen in de halve finales in het EK dameshandbal 2018?" Dit suggereert dat je in een willekeurige volgorde vier landen moet noemen. Maar daar achteraan volgt "3 punten voor het juiste team op de juiste plaats; 2 punten voor het voorspellen van een team in de laatste vier doch op de verkeerde plek." En dit suggereert dat je wel degelijk een bepaalde volgorde moet hanteren, namelijk dat je de top-4 in correcte volgorde moet voorspellen.

 

Vertel, hoe zit het!?!?!?

Ik heb er even over nagedacht en ik geef je gelijk. Ik zal het veranderen naar de vier halve-finalisten noemen en voor elk juist genoemd team drie punten toekennen.

 

cc @NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...