Jump to content

WK 2018


dextro99

Recommended Posts

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    37

  • Cabyon

    21

  • dextro99

    19

  • JasonStatham

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, het team verliest letterlijk hun coach 1 dag voordat het toernooi van start gaat als gevolg van een emotionele beslissing van hun bond, wordt door iemand vervangen waarvan je zeker vraagtekens kan zetten bij zijn geschiktheid voor het vak, heeft al pak slaag ontvangen van Christiano wat absoluut de grootste vedette is in voetballerij en treft vervolgens een geoliede parkthebus machine die blijkbaar ook nog eens gruwelijke kansen kan creëren. Sommigen spraken van een absolute crisis de dag voor het WK, denk dat ze tot zover wel tevreden terugkijken.

 

In tegenstelling tot Argentinië, hopeloos :7 Heeft mij wel een mooi bedragje van 45eu opgeleverd, iemand betting tips voor morgen?

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

In tegenstelling tot Argentinië, hopeloos :7 Heeft mij wel een mooi bedragje van 45eu opgeleverd, iemand betting tips voor morgen?

Brazilië - Costa Rica: 3-1

Nigeria - IJsland: 0-1

Servië - Zwitserland: 0-0

 

Als het fout is dan was het geheel je eigen risico om naar mij te luisteren, als het goed is dan ben je mij natuurlijk meer dan een bedankje schuldig.

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Tja, het team verliest letterlijk hun coach 1 dag voordat het toernooi van start gaat als gevolg van een emotionele beslissing van hun bond

Heeft -verassend genoeg- 0 effect gehad op de ploeg. Spanje lijkt altijd hetzelfde te spelen. Staat de ploeg 0-0? Rustig opbouwen. 1-0 voor? Rustig opbouwen. 3-0 voor? Gebeurt nooit, want voor één of andere reden gaan die ballen er niet in vanaf men voor staat. Staan we 0-5 achter? Rustig opbouwen.

 

Was ook geen emotionele beslissing van de bond, gewoon een immense inschattingsfout van de coach. En hoewel ik hun spel een beetje hekel vind ik het wel indrukwekkend dat ze ploeg ondanks de chaos gewoon natuurlijk speelt, verdient zeker een pluim.

 

En in the greater picture maakt het nog niet veel uit, Spanje heeft al 4 punten. Dat is niet perfect, maar na gisteren (ook al dat ik had verwacht dat Kroatië ging winnen had ik deze complete implosie van de Argentijnse ploeg niet zien aankomen) kunnen we die Spaanse problemen wel relativeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 6/22/2018 om 15:18, Phoenyxar zei:

Was ook geen emotionele beslissing van de bond, gewoon een immense inschattingsfout van de coach.

Niet 1 van de 2, maar allebei en daar twijfel ik niet eens over. Een coach ontslaan 1 dag voor het grootste toernooi dat er is kan echt geen rationele beslissing zijn, tenzij er vele factoren zijn waarom ze zouden twijfelen aan zijn functioneren en aangezien hij bijna 20 wedstrijden ongeslagen was en er geen enkel signaal was in die richting... Meneer zat blijkbaar te onderhandelen met de top van Real Madrid terwijl hij zogenaamd volledig bezig was met zijn huidige functie en dat pikt de bond niet, dit is puur trots wat gekrenkt is bij Rubiales en zijn consorten en zelfs de communicatie hint daarnaartoe: “We can’t find out about this five minutes before a press release." Begrijpelijk? Jawel hoor. En ik geef je geen ongelijk, want Lopetegui had op zijn minst tijdens de onderhandelingen mogen eisen dat Real Madrid zou wachten met de aankondiging tot na het WK, maar het dekt absoluut niet de hele lading.

Als Real fan vind ik deze hele situatie dan ook bijzonder droevig, want dit is gewoon een beroerde start voor een coach die absoluut geen makkelijke taak te wachten staat.

 

Wat betreft Spanje tot zover, Cabyon verwoordt het wel mooi vragend:

Op 6/21/2018 om 10:41, Cabyon zei:

 Goed, ze hadden alles te winnen (of te verliezen), maar is het de berekendheid en de ervaring van de Spaanse ploeg die hun zo stoïcijns doet lijken?

Dit is Real Madrid in een notendop de afgelopen 3 CL toernooien. Kan dit effect overslaan op het Spaanse elftal dit toernooi? Misschien wel, ik wil ze in ieder geval eerst zien tegen een echt voetballende ploeg alvorens ik ze zou afschrijven. 

 

Op 6/22/2018 om 22:47, SpacyColours zei:

Helaas. :(

Beter alle 3 fout dan eentje denk ik dan :puh: En los van die funbet, was een geslaagde avond:

Spoiler

d892d5335de53991231bd021c25c6652.png

 

Voor morgen :klap: :dans:

Spoiler

8709385a6a86279c89e9f9e52a27eb0b.png

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 20-6-2018 om 19:48, Phoenyxar zei:

Torres is inderdaad echt wel een vaandeldrager voor zo'n ploeg. Maar ik wil wel niet zo ver gaan om te zeggen dat ze echt een goede match hebben gespeeld. Ze hadden zeker die twee kansjes, maar daar stopte het wel.

 

Oh en Rusland door naar de volgende ronde, wie had dat gedacht voor het WK.

Inderdaad, en wat een doelpunten saldo ook. Ikzelf had de Russen echt wel geen kans gegeven. Wel mooi dat ze iedereen kunnen verassen ! Zeker omdat het het thuisland is ! 

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zonder Groep A en/of G zou dit WK hetgene zijn met de laagste doelpunten ooit.

 

Wat niet wilt zeggen dat het geen spannend WK is. Gisteren was Duitsland voor zo'n 91 minuten lang uitgeschakeld voor de achtste finale. Dat gebeurt toch ook niet elke dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, had ik ook echt niet erg gevonden om die Duitsers te zien gaan :D Langs de andere kant wat de doelpunten betreft is dit misschien gewoon een gevolg dat het voetbal elke keer weer beter en beter wordt wat dan ook resulteert in beter georganiseerde teams en het moeilijker scoren. Maar een hoop mooie goals zou toch mooier zijn !

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Polen, dit is toch een beetje een tegenvaller. Groep H is natuurlijk wel de meest competitieve, maar toch, er leek heel weinig in de ploeg te zitten, zowel gisteren als tegen Senegal. Ze hebben een goed EK gehad, dat kunnen ze dan alleszins toch zeggen over deze generatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt vandaag weinig gemist hoor, België met een B-team, Engeland met een B-team en een beetje rondtikken.

 

Zelf zou ik zeggen dat we verdiend hebben gewonnen, maar het betekent op zich niet veel en de match was gewoon saai. Mooie goal wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...