Jump to content
PrioX

Video: Verwijderde en aangepaste content uit GTA IV


GTA Series Videos heeft vandaag een veertig minuten lange video online gezet waarin ze de verwijderde en aangepaste content uit GTA IV toelichten. Van de beruchte vingerhandschoenen, tot de ferry die we in de eerste trailer voorbij zagen komen, tal van onderwerpen komen voorbij. Het is een zeer interessante video voor mensen die willen weten hoe GTA IV er ooit uitgezien zou hebben. Enjoy! :) 

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een leuke video om te zien. Op dit deel zat ik al lang te wachten! Wist op zich nog niet zoveel ervan. Mocht ik weer eens GTA IV doen ga ik eens kijken naar de mogelijkheden om naar die twee aparte maps te gaan. :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zat ook al erg lang op deze video te wachten. Heb me de afgelopen jaren best wel ingelezen over de verwijderde en aangepaste content in GTA. Maar toch weten ze dingen te melden die ik nog nergens eerder gelezen heb. Was trouwens wel verbaasd dat ze zeiden dat er een ongebruikte postbode als ped in de bestanden te vinden is. Ik weet namelijk honderd procent zeker dat deze ped gewoon rondloopt op bepaalde tijden. :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Interessante video, 

Ben er zelf ook een tijdje mee bezig geweest , 

 

Telefoonwerker in de masten

Mensen die op de daken hun raam aan het schoonmaken waren

Gangs die oorlog voeren en nog een heel waslijstje , aan dingen die of uitgeschakeld stonden of inderdaad op bepaalde tijden spawnen. 

 

Mischien nog interessanter dat dit dus bij Gta V het zelfde geval is

En nog mooier er zijn zoveel Scenario`s die uitgeschakeld staan , in totaal ook stuk meer Scenario`s van mensen die dingen doen

 

 

 

klein voorbeeldje van Gta V

 

  <Name>PROP_BIRD_IN_TREE</Name>
  <PropName />
  <Models ref="BIRDS" />
   <BlockedModels ref="NULL" />
  <SpawnProbability value="99.175000" />

 

Voorheen stond hiervan de Spawn op 0,00000, nu niet meer :)

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zaten inderdaad dingen in de video die ik nog niet wist, leuk om te zien. Toch zijn het veelal dingen waar van ik me afvraag of ik ze echt gemist heb. De ferry en een werkende busorganisatie was mooi geweest, maar verder kan ik zo gauw niks bedenken. Komt natuurlijk ook omdat ik de game al jaren speel en niet beter weet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...