Jump to content

[RDR2] Locaties op de map


PrioX

Recommended Posts

Een hele tijd geleden is er een zogenaamde gelekte map opgedoken van Red Dead Redemption 2. Iedereen was nogal sceptisch over deze map. Maar nu er steeds meer beelden opduiken uit de trailers en screenshots lijkt het erop dat deze map toch echt blijkt te zijn. Verschillende locaties die op de map afgebeeld staan komen overeen met locaties die te zien zijn op beelden. 

 

Een topic waarin we deze locaties kunnen opsporen en vastleggen lijkt me wel leuk. De afbeeldingen die ik heb bijgevoegd zijn niet van hoog kwaliteit. Maar speurneuzen op het internet hebben de beweringen hieronder al vastgelegd.

 

Klik op de map om deze te vergroten.

medium.rdr2leakedmap.jpg.d1e63e97e9409db

  • Blackwater
    Laten we beginnen met Blackwater. Een stad die inmiddels door Rockstar Games zelf bevestigd is en die ten noord-oosten in Great Plains (West Elizabeth) ligt. In de derde trailer zien we ook een aantal shots die plaatsvinden in Blackwater. Zoals jullie vast weten speelde Blackwater een rol in Red Dead Redemption. En volgens de beschrijving van Rockstar gaat hier in RDR2 een overval mis waardoor Morgan en Dutch's Gang moeten vluchten. 

medium.rdrleakedmap2.png.1eb234eb010374ed72c30df73a9f92e9.pnglarge.rdrleakedmap3.png.18b0bfdc1e9d35c4f9ad0acbe427a2cb.png

  • Van Horn Trading Post
    Deze locatie ligt in het noord-oosten, bijna in het puntje van de map. De naam van de locatie kan gespot worden in de derde trailer op een gebouw wanneer Morgan in een stand-off staat. 

medium.rdrleakedmap5.png.db238f791a0df0f

  • Valentine
    Valentine kan twee keer gespot worden in de derde trailer. Het is het stadje waar we al vaker wat van gezien hebben, ook in screenshots en de tweede trailer. Op de gelekte map ligt Valentine in het noord-westen van het middelste gebied op de map, gemarkeerd als ''The Heartland''.

medium.rdrleakedmap6.png.a585b4bd42e7996

  • Cornwall
    Cornwall is te lezen op de trein die we in de eerste beelden van de derde trailer zien. Op de map ligt een locatie aangeduid als ''Cornwall Kerone & Tar'', mogelijk in het stadje Cornwall. Deze locatie ligt rechts naast het bovengenoemde Valentine.

medium.rdrleakedmap7.png.6282d440f8b197f

  • Annesburg 
    Annesburg Mine is te lezen wanneer Morgan in gevecht is met een man. De naam staat groot geschreven op een bord dat aan het gebouwd op de achtergrond hangt. Op de gelekte map ligt Annesburg links van Van Horn Trading Post die hierboven genoemd is, aan het water om precies te zijn.

medium.rdrleakedmap8.png.fa097c43defd8a4

 


Tot zover deze korte analyse. Deze locaties zijn overigens niet door mij ontdekt. Maar het leek me dus wel leuk om deze met jullie te delen aangezien de gelekte map toch de echte blijkt te zijn. Deel vooral jullie speculaties, wensen en ontdekkingen! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de map van de eerste RDR al groot, maar als deze verhalen kloppen dan wordt deze echt huge. Wat dan wel weer als voordeel heeft dat er meer scenery is om van te genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet wel zeggen dat ik meerdere versies heb gezien van die kaart en het origineel (dacht ik) omvatte enkel Great Plains en Tall Trees van de oorspronkelijke RDR-map, latere versies hadden de hele RDR-map er bij opstaan. Zelf lijkt me het ook logischer dat enkel de omgeving rond Blackwater te bezoeken zou zijn aangezien die een rol lijkt te spelen in het verhaal en hetzelfde niet gezegd kan worden van bijvoorbeeld Mexico. Verder wel leuk dat het er echt op lijkt dat mijn dwaze geloof in een slecht gemaakte kaart niet ongegrond blijkt te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Hoe groot is deze map in vergelijking met de GTAV map eigenlijk?

Denk dat het nu nog lastig te zeggen is. Ik schat dat de map iets groter zal zijn. De map zal ongetwijfeld groter aanvoelen gezien de grote open vlaktes en het trage vervoer. :puh: Rockstar zegt zelf dat het hun grootste map is (in welk opzicht weet ik niet). 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in ieder geval wel op wat meer interieurs die buiten missies te betreden zijn. Dat vond ik ook wel leuk aan RDR1, van die kleine huisjes waar dan ook echt NPC's wonen. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik wil hier nog eens op terugkomen. Oorspronkelijk leek mij New Bordeaux een mogelijke (en bijna logische) locatie voor de kaart hier. New Bordeaux is eigendom van de 2K-wereld en zou zo gebruikt kunnen worden, maar er is natuurlijk een ander probleem: Het Mafia-universum is niet het Rockstar-universum. Daar bovenop ligt New Bordeaux canon in Louisiana en dat is gewoon niet mogelijk. Het is ook niet dat New Orleans een klein stoffig plaatsje was rond de eeuwwisseling, dat was al een stad van 300.000 inwoners. Ik heb mijn twijfels of deze game daadwerkelijk echte stedelijke kernen gaat kennen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
22 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Een tram?????

 

De eerste trams (of ''street cars'') werden in 1893 voor het eerst gebruikt in New Orleans. En aangezien Saint Denis waarschijnlijk grotendeels op New Orleans gebaseerd is, is de kans groot dat er inderdaad trams zullen rijden. 

 

Moet wel zeggen dat het lijkt alsof er ontzettend veel sfeer in de verschillende stadjes, dorpjes, etc zit. Hele mooie screens hebben ze gisteren vrijgegeven. :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...