Jump to content

DanielMP5

Recommended Posts

StanceLegacy is een crew gemaakt in januari 2018 door DanielMP5. Met onze "car meets", we hosten vele verschillende thema's van car meets, hoe dan ook  we hebben het liefst "clean cars" ofterwijl auto's die niet te druk er  uit zien, 

We hebben ook een vliegers team (piloten) maar dat is een smal groepje opzich, als je weet hoe je een vliegtuig goed bestuurt kan je op een van onze tryouts in formatie vliegen en geselecteerd worden in een team.

 

We zijn vooral een PC Activiteiten crew met meerdere "hosters" die "Car Meets" hosten meerdere keren per week. Meerendeels in het weekend.

We zijn een internationale crew omdat we zonder niet zouden kunnen overleven, Dit forum kwam me voorbij en ik dacht, misschien een keer wat meer nederlanders erbij!

 

Waarom zou je Ons joinen?

 

zowel als "Car meets", Hebben we ook een Discord server met 300+ Leden met text en voice channels, De discord server is de thuisbasis van onze crew, StanceLegacy. 

We hebben vele actieve text & voice channels waar je kan communiceren en nieuwe mensen kan ontmoeten en natuurlijk onze activiteiten joinen! 

 

Veel van onze Meets/Activiteiten zijn online te vinden op YouTube, Twitch, Etc, Dagelijks worden er nieuwe aan toe gevoegd.
Een Paar voorbeelden van video's zodat je een impressie kan krijgen:

 

Hoe join je ons?
1). Join onze discord server + onze crew
2). Accepteer de regels in #accept-rules and join de crew met de link gegeven.
3). Vraag de @admins of @moderators in onze Discord of ze een invite kunnen sturen.

Hoe lang duurt het tot ik geaccepteerd wordt?

Als je de bovenstaande stappen correct hebt uitgevoert dan zal het binnen een paar uur geaccepteerd worden, ((LET OP!!!) Daarna zal je de invite moeten accepteren)

Hoe join ik "Car meets?"
Als je de regels geaccepteerd hebt en de server voor jezelf toegankelijk hebt gemaakt staat in #meet-announcements alle informatie, We hebbel al onze "Car Meets" aangegeven in engelse tijd, Dus als er 6pm staat is het op z'n hollands 7 uur s'avonds.

Iedereen is van harte welkom, 

groet,

DanielMP5









notitie voor forum-admins, dit is mijn eerste recruitment post op deze site, mocht ik iets fout hebben gedaan stuur me een dm en ik wil het dolgraag met je oplossen!

britishmeet3.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...