Jump to content

Vehicle Cargo strategie


Wollongong

Recommended Posts

Ik dacht een hele tijd dat die missies waar je een auto moet stelen van een stunt of fotoshoot eigenlijk neerkwamen op zo snel mogelijk rijden, zodat die heli niet al teveel schade kan doen.

Maar toen ontdekte ik dat je de sprong bij het Vinewood sign kunt doen zonder gespot te worden door de bewakers (via de tuin van de buren, wachten tot de heen en weer loper wegloopt en dan snel springen). Perfecte landing, en dan een rustig ritje naar huis.

Hoe gaat dat bij die andere missies?

- De photoshoot bij San Perro Pier

- De Stunt bij Zancudo River

- De Photoshoot bij die windmolens?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook handig om eerst de achtervolgende auto's uit te schakelen, en daarna de schutters uit de helikopter te schieten. Zolang de helikopter niet kapot is zal deze je blijven volgen maar kan deze geen schade doen. Plus, de achtervolgende auto's keren niet terug zolang de helikopter blijft vliegen. 

 

Zo deed ik het een hele tijd geleden. Of het nog werkt weet ik eigenlijk niet. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Met een cargobob lukt het zelfs nog beter en sneller.
Rustig je heli aan de kant zetten, elke bewaker uitschakelen, vervolgens je heli vastmaken aan de wagen en hoog genoeg in de lucht gaan zodat de heli's/auto's niet eens geactiveerd worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste probeer ik ook steeds, maar leidt tot gedoe. Die cargobob.... in theorie ja... maar niet met mijn leet-flying skillz :D

Die eerste heeft bij mij nog de beste slaagkans. Ga ik proberen

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...