Jump to content

Tommy Vercetti shirt


JasonStatham

Recommended Posts

Binnenkort ga ik met een amigo van mij naar een 80's party en het idee was dat hij als Lance Vance gaat en ik als Tommy Vercetti. Helaas kan ik nergens zo'n overhemd vinden als dat van Vercetti. Kan iemand mij helpen? :)

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een exact replica zal je waarschijnlijk niet kunnen vinden. Maar er zijn natuurlijk genoeg blauwe Hawaiiaanse shirt te koop. :puh: Ik heb deze via AliExpress gevonden en komt imo aardig in de buurt. Maar of je hem op tijd binnen hebt weet ik niet. In de kringloop zoals Cabyon zegt zou ook nog wel kunnen. Al moet je waarschijnlijk veel geluk hebben. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, PrioX zei:

Een exact replica zal je waarschijnlijk niet kunnen vinden. Maar er zijn natuurlijk genoeg blauwe Hawaiiaanse shirt te koop. :puh: Ik heb deze via AliExpress gevonden en komt imo aardig in de buurt. Maar of je hem op tijd binnen hebt weet ik niet. In de kringloop zoals Cabyon zegt zou ook nog wel kunnen. Al moet je waarschijnlijk veel geluk hebben. 

 

 

Heb hem meteen zelf toegevoegd aan mijn verlanglijstje :puh:

 

Denk niet dat je iets gaat vinden dat er nog meer op lijkt dan die :O 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 5/31/2018 om 11:50, Carfferd zei:

Denk niet dat je iets gaat vinden dat er nog meer op lijkt dan die :O 

Jah inderdaad, goed gevonden! Dank @PrioX! Ik heb 'm besteld, hopelijk is die er op tijd, dat weet je helaas nooit met AliBaba :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...