Jump to content

Assassin's Creed: Odyssey


Platypus

Recommended Posts

1 uur geleden, Phoenyxar zei:

Nee, ik bedoel de klasses zoals Spear, Heavy, Scepter, Dual Swords...

Ongeveer hetzelfde.

Verschil is wel, je hebt geen schild meer en je kan verschillende armor looten en equipen inclusief hoofddeksels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Schumy7_Patriot

    14

  • Phoenyxar

    13

  • moechy

    10

  • Big Boss

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet nu counteren ipv blocken met schild, alhoewel je wel een block vaardigheid hebt eigenlijk.

Wapens zijn vrijwel het zelfde ook in gebruik. Zelfs de speer moves en sommige finishers zijn t zelfde als die van bayek.

Zee gevechten zijn episch, daar hou ik van, community challenge is nu ook een legendarisch schip verslaan, ubisoft snapt t.

 

 

PS Communities_20181219_200228.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Aangeschaft via Steam, heerlijk als een spel na enkele maanden al 50% afgeprijsd is. 8)

 

Keuze tussen Alexos en Kassandra was even afwegen, maar ik heb toch voor Kassandra gekozen omdat ik me in Syndicate ook meer verbonden voelde met Evie. Ik ben nu drie uur bezig en ik ben nog niet klaar op Kefalonia. Ik doe namelijk graag alle side quests voor ik een locatie verlaat. Met deze game ga ik dus nog wel een tijdje zoet zijn, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Big Boss zei:

Met deze game ga ik dus nog wel een tijdje zoet zijn, denk ik.

Heb je Origins gespeeld? Dan heb je ongeveer een inschatting van hoe lang het gaat duren. Ik heb aan Origins een maand gespeeld van 3-5 uur per dag.

 

Heb nu ook Odyssey aangeschaft, maar eerst nog wat andere games dus het gaat even duren voor ik er aan ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Steam 42 uur, maar daar heb ik zeker niet alle side quests gedaan. Dat ga ik nu proberen wel te doen. Probleem bij mij is dat als ik de storyline heb uitgespeeld, ik de rest van het spel meestal links laat liggen en dat is zonde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, hoewel ik het zelf niet zou doen kan ik het ergens wel begrijpen. Ik heb alle Quests gedaan naar aanbevolen Level, zo ben je doorgaans regio per regio bezig en doe je ook alle Quests. Het is de manier hoe ik ook The Witcher III heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop wel snel op enemy level scaling option on/of want af en toe is het echt te moeilijk. Gelukkig scale'n de mercs niet met jouw level, die zijn wel vet en oneindig gelukkig.

 

Maar een simpele archer is net als in Origins een vrij lastige terminator met zn altijd raken gif/vuur pijlen.

 

De skills en wapen upgrades maken het wat makkelijker, schijnt dat dat je enige voordeel op vijanden omdat die dat niet hebben. Level gaat wel omhoog maar niet hun weapon damage.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik heb er nu al meer dan vijftig uur in zitten. Ik ben nu level 30 en naar mijn gevoel heb ik nog niet eens de helft gedaan. Er is gewoon zoveel te doen en te ontdekken. Ik heb eigenlijk niet zo'n problemen met het combat systeem. De enige vijanden die ik echt lastig vind zijn die met speren. Bonuspunten als ze ook een schild hebben, of gif gebruiken, of een schild gebruiken, of een captain zijn, of een mercenary zijn.

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...