Jump to content

Eigendom en bezittingen


JaynaRiley2014

Recommended Posts

Ik heb een vraag over bezittingen en eigendommen. Ik had gisteren nog een facilliti en een clubhouse +weedfarm in gta5 online en ben het ineens kwijtgeraakt  en kan het  ook niet meer vinden!! Nu moet ik wel zeggen dat ik een uitnodiging had gehad met CEO app op mijn telefoon en indsdien ben ik het kwijt voor

mijn gevoel... wie kan mij helpen? Wil het graag terug heb mijn geld en veel tijd gekost!! Bedankt alvast. Grt remco 

Bewerkt: door JaynaRiley2014
Link to comment
Delen op andere websites

hai, welkom op het forum.

 

Als jij een bodyguard bent van een CEO of een lid van een bikerclub bent (dus niet je eigen CEO/bikerclub) zie je alleen de businesses van de CEO of Bikerclub leader waar jij voor werkt. Zodra je hier uit gaat zijn je eigen businesses weer zichtbaar en toegankelijk. 
Vergeet ook niet dat je CEO werk niet kan starten als je bikerclub actief is. En andersom.

 

Hopelijk help ik je hiermee en als je nog problemen hebt horen we het wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

26 minuten geleden, .Sharingan zei:

hai, welkom op het forum.

 

Als jij een bodyguard bent van een CEO of een lid van een bikerclub bent (dus niet je eigen CEO/bikerclub) zie je alleen de businesses van de CEO of Bikerclub leader waar jij voor werkt. Zodra je hier uit gaat zijn je eigen businesses weer zichtbaar en toegankelijk. 
Vergeet ook niet dat je CEO werk niet kan starten als je bikerclub actief is. En andersom.

 

Hopelijk help ik je hiermee en als je nog problemen hebt horen we het wel. ;)

Ok thxs man. Maar hoe kan ik dat dan deactiveren die bikerclub  en CEO werk van een ander? Grt remco.

Link to comment
Delen op andere websites

24 minuten geleden, Sandertju zei:

Ik zie ook verhalen voorbij komen dat sinds de downtime (onderhoud) van de servers gisteren meer mensen van alles kwijt zijn geraakt.

Ok duidelijk hoe krijg j dat terug dan? ✌🍻😉

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, JaynaRiley2014 zei:

Ok duidelijk hoe krijg j dat terug dan? ✌🍻😉

Afwachten tot Rockstar de koppelingen heeft gefixt of via support een bericht versturen. Mijn ervaring is dat het vanzelf recht getrokken wordt omdat er wat server problemen waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Je interactie menu is het menu dat verschijnt wanneer je Select (PS4) of Back (Xbox) indrukt. Maar zoals Sandertju hierboven al zei zijn er veel spelers met hetzelfde probleem na het onderhoud van gisteren. Misschien eventjes afwachten tot Rockstar het oplost. Of je kunt een ticket aanmaken op de support website om te kijken of je jouw bezittingen kunt terug krijgen. Daarover staat hier meer info. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

22 uur geleden, PrioX zei:

Je interactie menu is het menu dat verschijnt wanneer je Select (PS4) of Back (Xbox) indrukt. Maar zoals Sandertju hierboven al zei zijn er veel spelers met hetzelfde probleem na het onderhoud van gisteren. Misschien eventjes afwachten tot Rockstar het oplost. Of je kunt een ticket aanmaken op de support website om te kijken of je jouw bezittingen kunt terug krijgen. Daarover staat hier meer info. :) 

Kleine toevoeging; de PS4 heeft geen select knop meer, om in het Interactiemenu te komen moet je het Touchpad ingedrukt houden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...