Jump to content
PrioX

Nightclub update voor GTA Online bevestigd voor juli!


Zojuist hebben Rockstar Games en muziekgroep Tale of Us bevestigd dat de eerder uitgelekte nachtclub update er inderdaad aan zit te komen! De update verschijnt in juli en geeft je de mogelijkheid om je eigen avontuur in het nachtleven van Los Santos te beginnen. 

 

Je kunt je bedrijf opzetten als zakenpartner en zorg ervoor dat de DJ's de beste shows draaien. Regel het design van je club, het personeel en de promotie; hoe populairder te club, hoe sneller je zakken gevuld zijn met geld. Een bekende invloedrijk persoon zal je hierbij helpen (''Gay'' Tony Prince?) Artiesten Tale of Us, Solomun, Dixon en The Black Madonna verzorgen de muziek, en waarschijnlijk een radiozender, in deze update.

 

Er is ook een ''gastenlijst'' waarvoor je jezelf kunt opgegeven door in te loggen. In dit artikel staan alle extra's beschreven die je krijgt. :) 

 

Meer informatie over de update geeft Rockstar Games ons later. 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice. Ik zie dat ze The Black Madonna en zo te zien ook de andere DJ's echt als personage in het spel hebben gezet.

The Black Madonna is btw echt cool om live te zien. Afgelopen jaar stond ze op Lowlands en dit weekend is ze te vinden op Down the Rabbit Hole. :)


Ik heb geen idee wat deze DLC gaat inhouden. Heb het idee dat ze DLC updates steeds meer focussen op de 'junkies' die vaak spelen in plaats van de casual speler die zo nu en dan in GTA Online duikt met wat mensen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

"Als je op de lijst staat, is het leven goed. De champagne smaakt zoeter, de muziek klinkt beter vanachter het hokje en er is onbelemmerde toegang tot alles wat je nodig hebt om de tijd van je leven te hebben in de populairste clubs van Los Santos.

Kom op de gastenlijst voor toegang tot het beste LS clubleven samen met extra curriculaire zakelijke voordelen. Log in op GTA Online op elk moment tussen vandaag en maandag 2 juli en je wordt automatisch toegevoegd aan de gastenlijst..."

 

Bonusgeld elke week, variërend tussen GTA $ 100.000 tot GTA $ 350.000
Exclusieve kortingen op toekomstige voertuigen zoals de krachtige MTL Pounder Custom - een sterk aanpasbare troef voor uw lucratieve zakelijke leveringen

 

Klikkerdeklik voor het hele verhaal.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er inderdaad uit als Gay Tony. Als we de beschrijving van Rockstar moeten volgen zou het in ieder geval geen verassing zijn:

''Thanks to the efforts of one well-known, well-connected and somewhat financially sound impresario the underground dance club scene is about to blow open in July.''

 

Ook benieuwd of we dan iets van Luis Lopez te horen of te zien krijgen. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

6 minuten geleden, SilverRST zei:

Ik begrijp er geen hol van wat R* probeert te bereiken met deze nachtclubs onzin in GTAO. Maar is het geen dekmantel voor je geheime operaties?

Wat ik ervan begrijp is het inderdaad een dekmantel voor je huidige operaties zoals Gunrunning, Special Cargo, etc. Misschien maken ze het zo dat alle operaties vanuit een nachtclub te starten zijn? Dus dat je bijvoorbeeld niet naar een bunker moet reizen om Gunrunning te starten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enige dat ik weet is dat ik GTA moe ben! beter concentreren op GTA 6 met een compleet nieuwe ultra grote gigantische map waar je elk gebouw in kan en waar er eindelijk weer het thema AUTO DIEFSTAL centraal staat !!! Zoveel lege hangars die je kan gebruiken als opslagplaats voor je gestolen wagens. Ze herspuiten en doorverkopen ! SIMEON MISSIES !!!!!! 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Super lekker nummer btw. Voor de mensen die hem ook helemaal willen luisteren:

 

 

P.S. Ik begrijp een nachtclub wereld wel. Het past heel erg bij GTA. Nachtclubs speelde ook een grote rol in GTA Vice City en The Ballad of Gay Tony. Al ziet de nachtwereld er heel mooi uit gebeuren er ook veel vreemde dingen die zeker het daglicht niet kunnen verdragen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...