Jump to content

gta v pc activatiecode opnieuw intikken kan niet meer


queenknoop

Recommended Posts

hallo.

 

ik had mijn computer helemaal opnieuw geinstaleerd en moest gta v ook weer opnieuw installeren maar na installatie kan ik geen activatiecode intikken hij geeft aan dat de code fout is of al in gebruik.

ik weet 100% zeker dat ik de code goed overneem heb hier nooit eerder problemen mee gehad.

ik kan wel inloggen op social club en kan na installatie ook ruim een uur spelen maar daarna krijg ik dus de fout code dat ik het spel moet activeren maar dat kan dus niet.

 

wat moet ik nu doen.

Link to comment
Delen op andere websites

niks dan gaat hij een installatie gta v launcher laden en kan ik daarna gta v installeren.

Maar dat is het probleem ook niet hij installeerd prima ik kan ook gta v op mijn pc spelen maar alleen voor een uurtej ofzo en krijf daarna een foutmelding en dan kan ik alleen nog maar afsluiten.

Ik zal de melding als bijlage erbij doen en geliijk ook een diadag en msinfo32 bestand misschien kan iemand daar wat uit halen.

 

 

DxDiag.txt

msinfo32.txt

IMG-20180703-WA0000.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...