Jump to content

[Online] Mensen om mee te spelen


Nitivity

Recommended Posts

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    30

  • Nitivity

    23

  • ERRWINS

    20

  • TheDutchWesley

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.gtaforum....+psn +toevoegen http://www.gtaforum....-psn-overzicht/ en er zijn al genoeg topics om psn spelers om te zoeken. Misschien kan een moderator een topic maken of misschien een apart onderwerp over het toevoegen van vrienden op PSN of via Gamertag! Dan kunnen we de personen toevoegen die behoefte hebben aan nieuwe mensen om gta of andere diverse spellen te spelen.

EDIT: ik heb een topic aangemaakt en ik hoop dat ik dit topic goed onderhoud en dat ik hem in de juiste categorie heb geplaatst.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic kan je misschien wel de persoon vinden waarmee je leuk GTA en diverse andere spellen kan spelen. De bedoeling is dat je je Gamertag of PSN achterlaat, of je met een headset speelt, hoevaak je ongeveer per week online bent en wat voor spellen je speelt. Ik zet dan de personen in de aankomende tabel en het toevoegen kan beginnen! :tu:

Hier een voorbeeld van een bericht:

Naam PSN/Gamertag: TheDutchWesley

Headset: Ja

Hoevaak online: 4 keer per week

Games: Voornamelijk GTA Online

Hier de kopie voor de personen die zich willen aanmelden:

Naam PSN/Gamertag: 'jouw naam'

Headset: 'ja of nee'

Hoevaak online: 'aantal keer'

Games: 'bijv. GTA V

[table=orange]Naam: | Headset: | Wanneer online: | Games: |

alaska1001| Ja | Doordeweeks 's Avonds, hele Zaterdag, nooit Zondag |GTA Online, FIFA 14 |

XTAGSX_Danger | Ja | 5x per week | GTA V, FIFA 13, COD MW3 |[/table]

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee dit topic :tu:

PSN: alaska1001

Headset: Ja

Wanneer online: Doordeweeks 's avonds, zaterdag bijna de hele tijd, zondag bijna nooit.

Games: GTA Online, FIFA14

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien samenvoegen en sticky maken? Zijn we gelijk van al die topics af waarin mensen op zoek gaan naar ... :?

goed idee! Gewoon alle namen samenplakken en in één groot topic zetten! Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Bassieboy35: De moderators van dit fora hebben besloten om alle topics samen te voegen en die inderdaad vast te plakken. Nieuwe topics gaan we automatisch met dit topic samenvoegen, dus gewoon in dit topic posten. Zo houden we het forum overzichtelijk en komen er niet oneindig topics over één onderwerp.<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...